Hallo, Mijn naam hier is didiitje en ik ben 20 jaar en we zijn sinds november 2006 gestopt met de pil. Helaas tot nu toe nog gees resultaat gehad. En omdat ik mijn cyclussen niet op de rit had, ben ik afgelopen jaar april doorgestuurd naar de gyn. En gelukkig wel! Het is wel ff klote dat je in de mmm zit, maar ik had mijn lichaam echt niet helemaal goed .... ! Ik heb namelijk uit mezelf geen eisprong. Dus clomid gekregen 50mg sloeg aan, afgelopen november geweest want was een week over tijd, niet zwanger (helaas) haha, maar mijn lichaam imuun voor 50 mg geworden. Dus heb ik nu 100 mg en dii veroorzaakten op 31 dec een mooie echo met 2!? eitjes van 22 mm. Super mooi! En nu ben ik volgens mijn telling 2 dagen over tijd. Dus ff afwachten nog. Vragen? Vraag maar raak voor een knaak! xx-ies Didiitje
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het nu raak. Liefs wolly
heeeel veel succes! hoop da het gelukt is heb ook acht maanden geprobeerd en dan lukte het... maar ik wens u echt alle geluk van de wereld