Hallo ik ben Hinke geboren 27 februari 1989. Na een relatie en samengewoont te hebben (wat door omstandigheden echt niet meer kon) woon ik weer thuis. Overigens kwam ik er een paar weken geleden achter dat ik zwanger was. De vader wil niet als vader op papier, sommigen kennen het mischien wel... In iedergeval ik sta er helemaal alleen voor, ik ben uitgerkent 11 augustes nu zoon 12 weken zwanger. Heb ook mijn eerste echo al gehad, en 8 februari ga ik voor het eerst na de verloskundige en maakt dan nog een keer een echo. Ik hoop hier op het forum heel veel te leren van iedereen. Alle hulp en reacties zijn van harte welkom. Zou het ook leuk vinden om in contact te komen met meer alleen staande moeders, die hun kind of kinderen alleen opgevoed hebben. Groetjes van Hinke
Welkom. Er is een topic voor alleenstaande moeders, daar kan je vast lotgenoten vinden. Veel schrijfplezier!
Welkom hier en veel kletsplezier gewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Een hele fijne tijd gewenst en geniet ervan. Liefs Hummel.