Na vandaag weer een advies van het 0900-lijn van het cb waar ik niks mee kon en die ook niet luisterde naar wat ik nou precies vroeg heb ik me toch ook maar aangemeld. Ik ben Mirthe, net 27 jaar en bijna 3 maanden moeder van Nova. Nova is met 36 weken en 3 dagen geboren via een keizersnede. Ze lag al heel lang in een stuit. Gelukkig wist ik dit al heel lang aangezien ik op de röntgenafdeling werk en we daar zelf echo-apparatuur hebben staan. Nova heeft lang en heel veel gehuild. Na een maand opperden ze bij het cb dat het misschien wel verborgen reflux kon zijn. Wij dachten telkens nog aan krampjes. Nadat we ons hadden ingelezen over reflux waren we er wel van overtuigd dat dit het moest zijn, we moesten alleen nog een arts zien te overtuigen die medicijnen voor wilde schrijven. Na een maand is dit eindelijk gelukt. Ze krijgt nu 10mg Losec per dag en we hebben een ander kind gekregen. Tuurlijk, ze huilt nog wel, maar niet van de pijn. Ik hoop dat we vanaf nu alleen nog maar de goede kant op gaan en dat ik hier een hoop kan leren en lezen.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid.. Fijn dat het nu beter gaat. Liefs wolly
Welkom! Zo herkenbaar! Lekker dat jullie kindje nu zoveel beter en gezelliger is! Lekker van genieten!