Hier weer een nieuwkomer! Ik ben 26 jaar en mijn vriend en ik zijn nu zo'n 5 maanden aan het "klussen". Ik dacht in eerste instantie dat ik wel een nuchtere zou zijn en me er niet druk om zou maken. Maar zodra mijn NOD in de buurt komt dan slaap ik niet en zit ik hele dagen te dagdromen. Ja....het is en blijft spannend. Normaal ben ik ook niet echt een zenuwpees maar wat dit betreft krijg ik steeds de kriebels en bij elk steekje of wat dan ook denk ik al van wat zou het zijn? Genoeg daarover.... Ik woon inmiddels 7 jaar samen met mijn vriend en na het huisje boompje beestje vonden we het tijd om te gaan proberen of we een kindje mogen krijgen. Ik werk momenteel als administratief medewerkster en ben in mijn vrije tijd altijd buiten te vinden met het liefst heel veel dieren om me heen. Ik hoop op dit forum veel te leren en af en toe mijn hart te kunnen luchten. Het is ten slotte iets waar je een beetje stiekem mee bezig bent en niet aan de grote klok gaat hangen.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly