Hallo Allemaal! Ik ben Jolly, 37 jaar en nu 5 weken en 4 dagen zwanger van mijn 1e kindje... Ik had nooit gedacht dat zwanger worden/zijn zo'n impact zou hebben op me! Ik dacht: ik ga gewoon lekker door zoals ik bezig was en geniet ervan. Maar dat gaat anders! Eerst misselijkheid, moeheid, zere borsten.... allemaal bevestigingen. Dan ineens veel minder van die kwaaltjes en begin ik me zorgen te maken. Ook buikpijn onderin, uitstralend naar de rechterkant... Gisteren toch maar naar de huisarts maar die kon me ook (nog) niet geruststellen zo vroeg in de zwangerschap. Wel vanmorgen urine ingeleverd om te controleren op een blaasontsteking, wat heel goed zou kunnen gezien de plasfrequentie en het drukkende gevoel in de buik. De borsten ineens niet meer pijnlijk en bijna niet meer misselijk geeft me de meeste zorgen.. Heeft iemand hier ervaringen mee??? Jolly
helaas wel meis maar wil natuurlijk niet zeggen dat het bij jou ook fout moet gaan maar meestal verteld je lichaam je al genoeg verder kan je niets anders doen dan afwachten en het beste ervan hopen geloof in je zelf en laat de moed niet zakken sterkte ow en veel plezier op het forum ( vergat ik bijna )
Welkom en kop op. Misschien ben je gewoon een van de gelukkigen die zo door hun zwangerschap heen fietsen!
Welkom en veel plezier op dit forum! Hopelijk ben je snel door deze onzekere tijd heen. Groetjes, Anakin.
Welkom hier! Ik heb nog al gehoord dat de eerste symptomen na een paar weken afnemen En die babytjes waren supergezond Maak je nog niet te veel zorgen.;Gewoon afwachten..
Dank jullie wel! Fijn om er met "lotgenoten" over te kunnen praten. Er blijkt toch geen blaasontsteking te zitten en stiekum is er toch nog wel die misselijkheid. Kan overdag niet veel eten, gaat tegen mijn zin al probeer ik het wel en ik hoef gelukkig niet te spugen. Vanaf een uur of twee, drie 's-middags gaat het een stuk beter. Ik ga het proberen los te laten en hoop dat ik in mijn 8e week als ik voor het eerst naar de gynaecoloog ga voor een 1e controle meer weet... (ik heb een schildklieraandoening: hypothyreoidie, vandaag gyn ipv verloskundige) Jolly