Ik ben Carmen, 34 jaar oud en moeder van een zoontje van 1,5 jaar. Wij zijn nog niet bezig met een tweede kind en mijn man ziet het eigenlijk niet zo zitten. Nu denk ik dat ik toch zwanger zou kunnen zijn. Ik heb sinds twee weken verschijnselen die op een zwangerschap kunnen duiden. Het begon met 1x overgeven en een aantal dagen extreme moeheid. Daarna had ik pijnlijke tepels en een week later witte puntjes op de tepels waar een beetje vocht uitkwam. Ook heb ik meer afsceiding dan normaal en heb ik last van rare vreetbuien en wisselende stemmingen. Ik ben een paar keer licht misselijk geweest in de middag. O ja, ik heb ook pukkeltjes in mijn gezicht (heb ik altijd als ik ongesteld moet worden). Sinds een paar dagen heb ik krampen in mijn buik en onderrug, alsof ik heftig ongesteld ga worden. Dit trekt alleen steeds weg. Helaas weet ik niet meer precies wanneer ik ongesteld moet worden, ik dacht deze week. Stiekem hoop ik dat ik zwanger ben, ik ben al babynamen aan het bedenken! Misschien een beetje voorbarig????
oepsie het enige om zekerheid te krijgen is een testje er tegen aan te gooien sukses en veel plezier op het forum
Welkom en veel plezier op dit forum! Enne...gewoon ff testen, dan heb je zekerheid. Groetjes, Anakin.
Bedankt voor het warme welkom! Ik heb vandaag een test gekocht en laat jullie uiteraard weten wat de uitslag is!!!! Spannend.... Liefs, Carmen[/b]