hallo, ik ben samantha mevissen, ik be 23 jaar en heb een vriend van 35, ik be voor de eerste keer zwanger, pas 6 weken,en ik weet totaal niet wat me overkomt, veel misselijk en vooral veel moe, ik verheug me er echt op, alleen nu even afwachten tot 12 weken, ik heb een hobby paardrijden, en dat kan ik zeker niet missen, we zijn nu op zoek na een huisje. ik hoop dat jullie genoeg info hebben gr samantha
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Liefs wolly
Hartelijk gefeliciteerd. Ik ben misschien ook zwanger ik ben al zeker 2 weken overtijd en ik voel af en toe wel lichte buik krampen het voelt net aan alsof je ongesteld moet worden en het is al 2 weken zo aan de gang bijna 3 zelfs. ik heb hele gevoelige tepels en ben snel emotioneel. kan iemand mij helpen?
hoi allemaal, ik heb even een vraagje, ik ben vijf weken zwanger voor de eerste keer en daar zijn we heel erg blij mee natuurlijk, maar ik heb zon buikpijn en als ik opsta of zoiets krijg ik soms steken aan mijn linker kant, lijkt wel mijn eierstok ofzo, weet iemand wat dit is en moet ik me zorgen maken? groetjes