Hallo allemaal, Ik ben Sietske, 28 jaar oud en weet sinds vorige week dat ik zwanger ben. Omdat ik steeds misselijk was en heel erg moe, heb ik een test uitgevoerd. Nu zit ik met een aantal vragen. Maar die zal ik in een ander topic stellen. Volgens mij ben ik nu 7 weken zwanger en moet 14 juni naar de gynaecoloog. Dus dan hoor ik hoever ik werkelijk ben. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 20 april, maar dit was heel erg licht en maar 3 dagen. Daarover meer in een ander topic. Tot zover over mij, nu over jullie .
Hallo allemaal, We zijn met z'n tweeën op deze log-in. Mijn vriendin (Sietske, dus) en ik, Johan. Om jullie niet teveel in verwarring te brengen zal ik mijn naam onder ieder bericht dat ik post neerzetten. Ik vind het wel superleuk dat vrouwen die zwanger zijn/willen worden hier hun ei kwijt kunnen. Ikzelf zit ook met zoveel vragen. Of is er een forum voor pappa's? Misschien een ideetje? Nou, nu weten jullie dat ik er ook dus ben en veel lees hier op het forum. Ik leer er erg veel van, dus "keep up the good work"!! Gr. Johan