Hoi allemaal, Zoals mijn naam al zegt ben ik cindy, 26 jaar en woon in Bergen Vanavond heb ik mij aangemeld omdat ik toch op zoek ben naar lotgenoten en een vraagbaak waar ik met al mijn vragen terecht kan. 3 weken geleden hebben mijn vriend en ik na een miskraam (kom ik later op terucht) er 100% voor te gaan om zwanger te raken. 4 weken geleden heb ik na een onverwachte zwangerschap (door de pil heen zwanger geraakt) na 10 weken een miskraam gehad. Voor mij was het duidelijk dat ik er nog een keer voor wou gaan, maar dit keer goed. Ik was daarom ook blij te horen, nadat ik dit heel voorzichtig aan mijn vriend had verteld, dat hij dit ook een goed plan vond. Zelf heb ik al vanaf mijn 19e een kinderwens en de wens om jong moeder te worden. Helaas mocht het niet zo zijn. Mijn vriend heeft al een zoon 12 jaar uit een vorig huwelijk. Hij is dan ook 14 jaar ouder dan dat ik ben (reken de reken ). Gelukkig merk je dit niet echt. Of ik er nou oud uit zie of hij jong hou ik even in het midden . Nou dit is eigenlijk een beetje iets over mij. Mocht er iemand nou nog vragen hebben weten jullie me te vinden . Groetjes Cin