Hallo , Ik zal me even voorstellen : ik ben Rianne en ben 30 jaar oud. Ik ben nu zwanger van ons 3e kindje ! Heel onverwachts, want ik ben op 5 januari 08 nog bevallen van ons 2e dochtertje ! En nu dus zwanger door de pil heen Was heeel erg schrikken , maar wel heel gewenst ! ik ben 28 dec. uitgekend en 28 mei hebben we onze 1e echo ! kijk er erg naar uit Gr, Rianne
Jeetje ongelooflijk...wat een verhaal. 2 kinderen in 1 jaar! Dat is wel heel bijzonder. Nou, een hele fijne zwangerschap gewenst. Groetjes Lonneke
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Liefs wolly
zo dat is zeker snel! wel leuk voor je kindjes dat ze elkaar zo snel opvolgen. zie je het lichamelijk ook zitten? welkom hier!
Bedankt voor jullie reacties ! Ik zie wel een beetje op tegen deze zwangerschap . Maar dat komt omdat ik bij mijn meisjes allebij hoge bloeddruk had. en dus.. ook medicijnen gehad en in het ZH ben bevallen. 1x ingeleid en 1x spontaan begonnen , na het breken van mijn vliezen was ze er na 1.11 uur ! dus super snel allemaal. maar we wachten wel af , 28 mei 1e echo ! tot nu toe voel ik me goed , niet missselijk en spugen enzo.. groet, Rianne