Hallo ik ben Ilona 32 jr en weet sinds 3 jaar dat ik PCOS heb. In 2006 heb ik de liefde van mijn leven ontmoet en 20-08-2008 gaan we trouwen. Begin van dit jaar zijn we gestopt met de pil omdat we dol graag een gezinnetje willen worden. Helaas komt er niets op gang, geen menstruatie en dus ook geen eisprong. Ook lopen we sinds Jan bij een gynaecoloog, met weinig resultaat! Ik moest ook wat kilo's (7) afvallen dus zijn we stoer begonnen met het sonja bakker dieet, 2 kg na een maand ploeteren. Nu las ik over een dieet wat beter past bij PCO, ik zou dat heel graag willen hebben. Met vriendelijke groet Ilona.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Dankje wel! Van de week vertelden mijn beste vriendin na 4 maanden proberen al zwanger te zijn, ben onwijs blij voor haar maar het gevoel is ook erg dubbel. Baal dat ik dat dubbel gevoel heb naar haar toe!
Kan me dat goed voorstellen hoor, je hoeft je er niet voor te schamen. Soms is het een heel dubbel gevoel. Bij vruchtbaarheidsbehandelingen zijn meerdere meiden die pco hebben miss dat je het fijn vind om daar mee te schrijven? Hopelijk mag je jou vriendin snel volgen. Liefs Wolly
Noort556, welkom hier. het is altijd moeilijk als je er langer over doet dan je voor ogen had gehad om zwanger te worden, om het blije nieuws van iemand anders te horen. goed van jullie dat jullie zo gemotiveerd aan het sonja-bakkeren zijn ik lees net op google dat het Atkins dieet goed werkt bij PCO. hier een link voor je: http://www.atkinsdieet.nl/ Rachel