Ik had me afgelopen weekend al aangemeld en eerst op mijn gemak het forum bekeken Heb al een jaartje of twee een kinderwens, maar mijn vriend nu eindelijk ook! Vorige week ben ik gestopt met de pil, dus nu aan de slag voor de 1e ronde! Ik vind het allemaal erg spannend en hoop hier mijn hart te kunnen luchten en antwoorden te krijgen op vragen! Liefs, Mellie
welkom hier!!! veel succes met zwanger worden!!! niet om de moed in je schoenen te laten zakken hoor, maar hou er wel rekening mee dat de hormonen van je pil heel langzaam uit je lichaam verdwijnen... het kan dus zijn dat het wel een hele tijd duurt voor je zwanger raakt... maar ja er zijn ook mensen die het ondanks dat nog zo zijn!! veel succes ermee!!! kusjes caroline
@ iedereen: bedankt voor het warme welkom! @ Caroline: ja, ik weet dat het nog wel even kan gaan duren voor ik zwanger zou kunnen worden, ivm ontpillen enzo... Maar goed, mijn vriend was er eerder niet aan toe en ik wilde wel dat we er samen achter zouden staan, hoewel mijn eierstokken zo'n beetje al behoorlijke tijd op springen stonden / staan. Maar hopen dat het ontpillen snel gaat of dat het gewoon snel raak mag zijn! Liefs, Mellie
ja tuurlijk!!! je moet er eerst samen achter staan idd!!! Nou ik hoop voor je dat het allemaal een beetje snel gaat!!!! Laat je het nog weten als het zover is??? kusjes caroline