Hallo allemaal, Ik ben Musje, 26 jaar. Ik en mijn vriend hebben een eerste behandeling gehad...KID (Kunstmatige Inseminatie Donor. Mijn vriend is onvruchtbaar. Blij dat wij zijn is deze behandeling gelijk geslaagd en ben ik nu 5 weken en 3 dagen zwanger. In iedergeval dat hoop ik want ik heb een afgelopen maandag een bloeding gehad. De hele dag. Daarvoor had ik al een weekje een beetje bruinverlies (oud bloed) Gelukkig is het bloedverlies bij 1 dag gebleven, maar de hoeveelheid was ongeveer zoals een menstruatie, zonder buikpijn. Ik heb gelijk het ziekenhuis opgebeld en kan aankomende donderdag terecht voor een echo...ik zou dan op 6 weken en 1 dag zitten. We zitten nu in spanning. Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt en dat het toch goed is gegaan? Ik weet niet of dit een miskraam is geweest. En met hoeveel weken krijg je kwaaltjes? Liefs Mus
Welkom! Misschien kun je mee schrijven bij de walvisclub. Ik weet dat Belle ook zwanger is geworden via KID, en misschien kunnen jullie je ervaringen delen. Heel erg gefeliciteerd. Ik zal zo de link plaatsen.
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=38243 De walvisclub is bedoeld voor meiden, die dmv een vruchtbaarheidsbehandeling zwanger zijn geworden of die net de dans ontglipt zijn.
Hoi hoi, Las je net je antwoord op mijn berichtje. Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop voor je dat alles in orde is en zal voor je duimen voor een goede afloop donderdag. Wel vervelend dat je zolang in onzekerheid moet zitten. Liefs, Antoinette
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en hopelijk is het goed gegaan en zie je straks iets moois op de echo. Liefs wolly
welkom en van harte met je zwangerschap ik duim voor je dat alles goed zit en dat je van een goede zwangerschap kunt gaan genieten