Hallo, ook ik ben nieuw!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Musje81, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musje81

Musje81 Lid

24 mei 2008
    7
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben Musje, 26 jaar.
    Ik en mijn vriend hebben een eerste behandeling gehad...KID (Kunstmatige Inseminatie Donor. Mijn vriend is onvruchtbaar.
    Blij dat wij zijn is deze behandeling gelijk geslaagd en ben ik nu 5 weken en 3 dagen zwanger. In iedergeval dat hoop ik want ik heb een afgelopen maandag een bloeding gehad. De hele dag. Daarvoor had ik al een weekje een beetje bruinverlies (oud bloed)
    Gelukkig is het bloedverlies bij 1 dag gebleven, maar de hoeveelheid was ongeveer zoals een menstruatie, zonder buikpijn.
    Ik heb gelijk het ziekenhuis opgebeld en kan aankomende donderdag terecht voor een echo...ik zou dan op 6 weken en 1 dag zitten.
    We zitten nu in spanning.
    Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt en dat het toch goed is gegaan?
    Ik weet niet of dit een miskraam is geweest.
    En met hoeveel weken krijg je kwaaltjes?

Liefs Mus

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Welkom!

Misschien kun je mee schrijven bij de walvisclub. Ik weet dat Belle ook zwanger is geworden via KID, en misschien kunnen jullie je ervaringen delen. Heel erg gefeliciteerd. Ik zal zo de link plaatsen.

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
  4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Welkom en gefeliciteerd :D
    Ik hoop dat alles goed is en dat je kan gaan genieten van de zwangerschap!

5. dinnetje

dinnetje Lid

24 mei 2008
    34
    0
    0
    secretaresse
    Delft
    Hoi hoi,

Las je net je antwoord op mijn berichtje.
    Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik hoop voor je dat alles in orde is en zal voor je duimen voor een goede afloop donderdag. Wel vervelend dat je zolang in onzekerheid moet zitten.

Liefs,
    Antoinette

6. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Gefeliciteerd met je zwangerschap en hopelijk is het goed gegaan en zie je straks iets moois op de echo.

Liefs wolly :)

7. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    welkom en van harte met je zwangerschap ;) ik duim voor je dat alles goed zit en dat je van een goede zwangerschap kunt gaan genieten

Deel Deze Pagina