Hallo allemaal, na even een paar dagen hier rondgesnuffeld te hebben ga ik me maar eens voorstellen Mijn echte naam zeg ik liever niet aangezien niet iedereen van onze kinderwens af weet. Ik ben 30 jaar en woon nu 4 jaar samen met mijn mannetje. 2,5 Jaar geleden zijn wij gestopt met de pil omdat we beide graag een kindje zouden willen. Nooit er bij stil gestaan dat het bij ons wel eens niet zou lukken... In het begin had ik zeer onregelmatige cyclussen, ze varieerde van 24 tot 101 dagen! Daarom zijn we na bijna een jaar naar de huisarts gestapt. Die heeft ons doorverwezen naar de gyn. Daar zijn we nu ook al weer een jaar "onder behandeling". Na wat onderzoekjes in het begin ben ik gestart met het slikken van clomid. Bij de 1e keer clomid was het meteen raak! Helaas mocht het niet zo wezen en bleven onze wondertjes niet zitten. (het waren er twee) Na de miskraam kwam de gyn erachter dat er een grote cyste (10,4 cm) in mijn onderbuik zat en dus hebben we het allemaal rustig aan moeten doen. Nu al weer vanaf dec.07 een normale cyclus en d.m.v. bloedonderzoeken wordt in de gaten gehouden of ik ook iedere cyclus een eisprong heb. Dit blijkt gelukkig zo te zijn, maar het is tot nu toe nog niet gelukt om zwanger te geraken. Begin juli hebben we een afspraak bij de gyn staan om te bespreken hoe en wat nu verder. Ben erg benieuwd welke weg we dan in gaan slaan? Groetjes en tot schrijfs, Ashley.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk hoef je niet lang meer te wachten. Liefs wolly