Hallo, Ik ben nieuw hier en wil me even voorstellen. Ik ben 32 jaar en woon in Noord-Brabant. Wij zijn begonnen aan de tweede IUI-ronde. De eerste keer heeft een ontzettend mooi resultaat opgeleverd. Een gezonde zoon die inmiddels 3 jaar is. Op 14 juni ben ik geïnsemineerd en nu is het dus afwachten of het raak is. Ik heb er een goed gevoel over, maar ja, je weet maar nooit. Wat ik wel heel grappig vond is dat afgelopen zondag (op vaderdag) mijn 2,5-jarige nichtje met een knuffel naar mij toe kwam en zei: voor de baby!!! Ontzettend lief. En ze kon van niets weten, want ik heb de familie niet ingelicht. Ik hoop dat ze het aangevoeld heeft. Morgen ga ik een zwangerschapstest doen, ondanks dat het eigenlijk nog veel te vroeg is. Maar ja, ik ben nieuwsgierig. En ik neem aan dat als de test positief is, deze ook positief blijft. En als de test negatief is, dat ie nog wel positief kan worden (na nog een aantal dagen te moeten wachten). Nou meiden, ik wens jullie allemaal nog veel succes met zwanger worden en met zwanger blijven. Groetjes, Jaycey
Nou, heb vanochtend getest, maar was helaas negatief. Gelukkig wil dat nog niet zeggen dat ik niet zwanger ben. Ik moet eigenlijk donderdag naar het ziekenhuis voor de zwangerschapstest. Nou zal ik maar geduldig tot donderdag wachten. Dank jullievoor jullie reacties.
Nou, dat was poging 1. Helaas vandaag bezoek van de Dus a.s. donderdag hoef ik ook niet naar het ziekenhuis voor de zwangerschapstest. Het zou ook te mooi om waar te zijn geweest. Meteen de eerste keer raak. Vol goede moed gaan we maar weer verder. Morgen naar het ziekenhuis om weer recepten op te halen (Clomid en Pregnyl). De afspraak voor de eerste echo staat al weer. De tijd tot aan de inseminatie gaat vrij snel voorbij, maar dan dat wachten, die twee weken. Wat een ramp. Zo, jullie zijn weer bij. Groetjes, Jaycey.
Hey, wat een teleurstelling... Laat je hoofd niet hangen. Heel veel sterkte en succes met de volgende poging!