Hallo, ik wil me even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Jaycey, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo,

Ik ben nieuw hier en wil me even voorstellen. Ik ben 32 jaar en woon in Noord-Brabant. Wij zijn begonnen aan de tweede IUI-ronde. De eerste keer heeft een ontzettend mooi resultaat opgeleverd. Een gezonde zoon die inmiddels 3 jaar is.

Op 14 juni ben ik geïnsemineerd en nu is het dus afwachten of het raak is. Ik heb er een goed gevoel over, maar ja, je weet maar nooit. Wat ik wel heel grappig vond is dat afgelopen zondag (op vaderdag) mijn 2,5-jarige nichtje met een knuffel naar mij toe kwam en zei: voor de baby!!! Ontzettend lief. En ze kon van niets weten, want ik heb de familie niet ingelicht. Ik hoop dat ze het aangevoeld heeft. Morgen ga ik een zwangerschapstest doen, ondanks dat het eigenlijk nog veel te vroeg is. Maar ja, ik ben nieuwsgierig. En ik neem aan dat als de test positief is, deze ook positief blijft. En als de test negatief is, dat ie nog wel positief kan worden (na nog een aantal dagen te moeten wachten).

Nou meiden, ik wens jullie allemaal nog veel succes met zwanger worden en met zwanger blijven.

Groetjes, Jaycey

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Welkom hier en ik duim voor je dat je inderdaad positief test!

3. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Welkom en veel plezier op het forum! En natuurlijk hopen dat het raak is...!
    Groetjes, Anakin.

4. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou, heb vanochtend getest, maar was helaas negatief. Gelukkig wil dat nog niet zeggen dat ik niet zwanger ben. Ik moet eigenlijk donderdag naar het ziekenhuis voor de zwangerschapstest. Nou zal ik maar geduldig tot donderdag wachten. Dank jullievoor jullie reacties.

5. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
  6. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou, dat was poging 1. Helaas vandaag bezoek van de :evil: Dus a.s. donderdag hoef ik ook niet naar het ziekenhuis voor de zwangerschapstest. Het zou ook te mooi om waar te zijn geweest. Meteen de eerste keer raak. Vol goede moed gaan we maar weer verder. Morgen naar het ziekenhuis om weer recepten op te halen (Clomid en Pregnyl). De afspraak voor de eerste echo staat al weer. De tijd tot aan de inseminatie gaat vrij snel voorbij, maar dan dat wachten, die twee weken. Wat een ramp. Zo, jullie zijn weer bij. Groetjes, Jaycey.

7. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Welkom, en succes!

8. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Welkom en ook suc-6 van deze kan!

xXx Joy

9. Jowi 2006

Jowi 2006 Actief lid

21 jun 2006
    131
    0
    0
    Doetinchem
    Welkom en succes

10. kim en maikel

kim en maikel Bekend lid

19 jun 2006
    572
    0
    0
    moeder
    lieshout
    Hoi.

Welkom.
    Ik hoop dat je de volgende keer meer geluk hebt.
    Ik zal voor je duimen.
    Groetjes kim

11. Niet meer actief

Hey, wat een teleurstelling... Laat je hoofd niet hangen.
    Heel veel sterkte en succes met de volgende poging! ;)

Deel Deze Pagina