Even voorstellen...

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Essie77, 28 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie77

Essie77 Nieuw lid

28 jun 2006
    4
    0
    0
    Hallo allemaal,

mijn naam is Esther en ik ben 28 jaar. Ik woon al bijna 10 jr. samen met mijn lieve vriend en we zijn helemaal toe aan een gezinnetje samen.

De afgelopen paar dagen heb ik veel aan deze site gehad met alle informatie, vragen en reacties van jullie. Daar ben ik al iedereen al zeer dankbaar voor.

Op het moment zitten wij ook in grote onzekerheid. Ik weet namelijk niet of ik nog hoop moet hebben op een zwangerschap, of dat ik me moet gaan voorbereiden op een curretage:

3 wk geleden een test gedaan (1 week over tijd). Deze was negatief. 2 wk geleden weer een test gedaan omdat ik nog steeds niet ongesteld werd. Deze gaf een zeer vaag positief resultaat. Vorige week naar de HA geweest en weer een test gedaan. Ook deze was vaag. Vandaar dat ik doorverwezen ben voor een echo. Deze heb ik vandaag gehad. Hierop was wel het begin van een zwangerschap te zien, maar verder (nog) niets. Volgende week moet ik terug voor een 2e echo om te zien of ik toch zwanger ben, of dat ik een miskraam heb gehad in een vroeg stadium. Het rare (en emotioneel niet te plaatsen gevoel) is dat ik veel symptomen heb van een zwangerschap, maar geen enkele symptomen van een miskraam.

Mag ik nog hoop hebben op een zwangerschap? Het maakt me behoorlijk angstig op het moment en ook erg onzeker.

2. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Welkom en veel succes volgende week!

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    welkom en heel veel suc6 met je 2de echo!
    Duim voor je dat het allemaal goed is!

Liefs meliske

4. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    welkom en succes meid!!

5. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Welkom en succes!

6. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Welkom, ik zal voor je duimen dat alles toch in orde is!

Deel Deze Pagina