lang geleden dus maar ff opnieuw voorstelllen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door diaantje37, 5 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje37

12 jun 2008
    22
    0
    0
    den haag
    hai,

pfff.... hier ben ik dan weer.
    ik heb mij een tijdje terug voorgesteld maar tis inmiddels al weer zo lang geleden ik geloof dat ik het toen net wist en was ong. 5 weken zwanger
    ik zit inmiddels in mijn 12e week maar het is allemaal zo hectisch geweest.

ik heb zo veel complicaties dat ik iedere week in het ziekenhuis zit vandaar dat ik lang niet gekeken heb op de computer.
    ik ben diaan 37 jaar en al moeder van een zoon van bijna 18. ben dus inmiddels weer zwanger en dacht het dus allemaal goed voor elkaar te hebben.... een leuk kind, nieuwe partner en een nieuwe start in een nieuw huis.
    de waarheid is iets anders....
    op dit moment heeft mijn "vriend"besloten die ik dus al drie jaar ken en waar ik bijna een jaar mee heb samengewoond in mijn andere huis dat hij het toch allemaal niet wil.
    ik zit dus in mijn eentje zwanger en wel, ziekenhuis in en uit in een veeeeeeeeel te duur huis (laat ie me dus mee zitten)
    veel problemen dus.
    maar nu ik weer een beetje bij mijn positieven kom, ik was erg van slag, heb ik besloten dat ik het kindje in mijn eentje ga opvoeden dus.
    ben er toch heel blij mee en hoop dat ik deze zwangerschap kan voldragen aangezien er veel problemen zijn.
    ik hou jullie op de hoogte

groetjes diaan

2. kandy

kandy Actief lid

5 aug 2008
    133
    0
    16
    Hey Diaan!

Heb je verhaal even doorgelezen pfff.... wat een vervelende situatie voor je! Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je zwangerschap je vanaf nu alleen nog maar positiefs zal brengen.

groetjes Wendy

3. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he Diaan,

Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat alles goed gaat komen met je. Wat een hectische tijd maak je nu door zeg....heel veel plezier op deze site. Ik hoop dat je toch kunt genieten van deze zwangerschap!

gr Maaikiexxx

4. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Wat een rot situatie, ik hoop dat je ondanks alles toch nog van je zwangerschap kan genieten.

Liefs wolly

5. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    welkom hier, en ik hoop dat er snel meer geluk jou richting op komt!sterkte en succes met alles!

gr mounia

6. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    pffff... sommige mannen. sorry dat ik dat zo zeg hoor. maar op de een of andere manier ook in mijn omgeving zie ik t regelmatig, kerels die m smeren...sterkte met alles in ieder geval!hoop dat je van alles kan genieten nog!

7. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi,

Heel veel sterkte, echt een vervelende situatie!
    Denk je dat je toekomst er rozenkleurig uit gaat zien...en dan krijg je dit :(

Zorg goed voor je ongeboren kindje...Laat je niet gek maken!

Liefs

8. debje201177

debje201177 Nieuw lid

5 aug 2008
    4
    0
    0
    Zoetermeer
    Heel veel sterkte!

9. diaantje37

12 jun 2008
    22
    0
    0
    den haag
    hi,

lief dat je reageert maar ik zie wat jij allemaal moet doen om zwanger te worden dat is ook niet makkelijk.
    ik heb zelf ook het nodige moeten doen om zwanger te raken maar volgens mij ben je al lang bezig...
    heel veel succes met zwanger worden en we zien elkaar wel op het forum
    groetjes diaan

10. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi Diaan,

Het is inderdaad een lange tijd, ja
    :(
    Tussen elke ronde gaat er weer 2,5 maand overheen..pfff wachten is vreselijk!
    In totaal ben ik 4 jaar bezig om zwanger te worden...
    Wel jong maar ik wist toen al dat ik PCO had en wilde op tijd beginnen.
    Vorige week wel pregnyl mogen prikken en nu maar afwachten..zit nu op dag 6 en moet nog tot dag 17 wachten voordat ik mag testen
    :(
    8 augustus , bloedafname of er überhaupt een eisprong is plaatsgevonden.

Ik hou je wel op de hoogte :D

Liefs

11. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    jJeetje zeg,jij hebt het ook flink voor je kiezen gehad!Ik ga duimen dat het met je zwangerschap goed mag gaan!Ik heb bewondering voor je beslissing om je kindje alleen op te gaan voeden.Veel sterkte en laat je ons weten hoe het met jullie afloopt?

Liefs,Belinda.

12. diaantje37

12 jun 2008
    22
    0
    0
    den haag
    jeetje vier jaar.....
    wat zeggen de artsen? enne misschien een domme vraag maar wat is pco?
    je zegt wel jong maar tja meis als je graag een kindje wilt kan ik het mij goed voorstellen.
    ik was zelf 19 toen ik moeder werd dus ook niet echt heel oud
    (raar toch dat ik toen ik exact dezelfde situatie zat he? ook alleen) maar mijn zoon is inmiddels bijna 18 dus ik weet dat ik het wel alleen kan.
    maar ik weet natuurlijk ook wat mij allemaal te wachten staat en dat maakt dat je naar mate je ouder wordt dingen ook anders bekijkt.
    ik hoop dat het voor jou ook allemaal goed komt en je snel zwanger raakt.

mocht het niet lukken wat zijn dan voor jou de opties?
    heb je helemaal geen eisprong op een natuurlijke manier?
    en hoe ga je daar in vredesnaam mee om. vier jaar lang en iedere keer niet zwanger. kan je jezelf daar enigzins voor afsluiten of heb je het al vier jaar alleen maar moeiljk.
    het is oneerlijk verdeeld. mensen die graag een kindje willen moeten er een heleboel voor doen en sommige mensen die een keer onveilig vrijen zijn gelijk zwanger.
    ik zelf heb er ook wat langer over gedaan (ruim een jaar) maar dat is natuurlijk niets vergeleken met jou. wel ken ik het gevoel van ..... weer niet zwanger en dat doet pijn.

nou meis,

heel veel sterkte en ik hoop voor jou dat je wens snel uitkomt.

groetjes diaan

13. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi,

ja bij mij is het zo dat ik nog nooit in mijn leven uit mezelf ongesteld ben geworden. Ik heb dus helemaal geen cyclus. het zit zo dat er bij mij geen follikels ontwikkelen en dus niet springen.(ik heb soort trossen druiven aan mijn eierstokken hangen) Het is een soort wedstrijd tussen hun. Om een goed voorbeeld te geven is het zelfde als er 10 mensen tegelijkertijd door dezelfde deur willen, wat dus niet gaat :(
    Met behulp van hormonen krijgen ze een duwtje om ze zo toch te laten groeien. En dan willen de artsen dat er 1, 2 max 3 eitjes gaan verder groeien die vervolgens mogen "springen".
    Nou, en dat is vorige week gebeurd door middel van pregnyl (zwangerschapshormoon).
    Nu is het idd afwachten en duimen :D
    Mocht dit niet lukken, dan hebben we iig 20 aug een gesprek met een arts over hoe en wat...

PFFF..wat een tekst :confused:

Liefs

14. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    welkom....

Deel Deze Pagina