Hoi ik ben dus Sonja, ben 37 jaar en wij willen graag voor een derde kindje gaan... Het is altijd mijn wens geweest om 3 kinderen te krijgen,Ik heb een zoon van 14 en een dochter van 11 en beide zouden het ook helemaal super vinden ...Ook ben ik Des dochter dus ik hoop dat alles goed loopt Vind t idee best wel eng maar we zien wel Groetjes Sonja
Uhm, hier dus: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?p=4595044#4595044 Sorry voor het foute linkje
Hoi Des dochter wil zeggen dat mijn moeder medicijnen heeft gekregen om een miskraam te voorkomen, dat was zo'n 40 jaar geleden. Toen ik 9 was las mijn moeder er over in een Libelle en kwam er zo achter dat het nare gevolgen kon hebben voor de kinderen zoals, niet volgroeide geslachts organen ed. Ik heb dus al vanaf mijn 9de halfjaarslijks onderzoeken ..Toch ben ik een van de gelukkige die kinderen heeft kunnen krijgen, want er waren er die dat niet kunnen helaas .Van de eerste heb ik vanaf week 13 tot vrijwel aan de bevalling plat gemoeten en bij de 2de kreeg ik een cerclage ( dat is een bandje om je baarmoedermond) En heb zo vrij veel kunnen doen vandaar nu best wel mijn onzekerheid ook gezien mijn leeftijd Liefs Sonja