Mijn lichaam doet wel erg vreemd...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nonnekuh, 7 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonnekuh

    Nonnekuh Lid

    13 nov 2005
    83
    0
    0
    Tukkerland
    Deze maand is het echt hopeloos met mijn lichaam!
    Na mijn zeer aparte, niet noemenswaardige menstruatie blijf ik allerlei rare kwaaltjes houden.
    Mijn buik doet sindsdien al vreemd, veel en vooral erge buikpijn met in het begin diarree en letterlijk spuugmisselijk voor een nacht ( ben normaal nooit ziek en al zeker geen * buik kwalen * ) daarna obstipatie en nog steeds een wat onregelmatige stoelgang ( sorriejjjj!!! ) Af en toe flink pijnlijke borsten, varierend van kleine steekjes tot flinke pijnscheuten vanuit mijn okselgebied zeg maar. Af en toe iets misselijk.
    Vanochtend had ik ineens weer heel ietsiepietsie rozig bloed bij mijn afscheiding ( alweer sorriejjj!!)
    Van de week toch maar weer een testje gedaan, maar natuurlijk negatief!

    Weet echt niet waar ik last van heb, ken dit ook totaal niet! Ben nooit aan de pil geweest en tussentijdse bloedinkjes zijn mij ook vreemd.

    Heel verhaal, niemand kan er wat mee maar moest het ff van me afschrijven!

    Groetjes een "Harry in de Warrie "Manon.
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Je mag het hier altijd van je afschrijven hoor. Hoop toch dat je snel duidelijkheid mag hebben.
     
  3. Nonnekuh

    Nonnekuh Lid

    13 nov 2005
    83
    0
    0
    Tukkerland
    Dank je Muppie!
    Hoe is het eigenlijk met jou?

    En ik zag dat je moderator bent geworden, gaaf joh, gefeliciflapsteert!!

    Groet'n Manon
     
  4. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Met mij alles goed, wacht op mijn NOD.

    Dank je wel!
     
  5. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hey Manon,

    Wat vervelend voor je dat je lichaam zulke rare signalen afgeeft. Je weet maar nooit waar het van komt! ;)

    Ik hoop dat het gauw ophoudt en anders een andere reden vindt voor deze kwaaltjes, zodat je misschien maar al te blij bent met ze! hihi
     
  6. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi Manon,

    Ik heb vorige jaar in het voorjaar dezelfde kwaaltjes gehad, ik werd er radeloos van en ben dan maar toch naar de huisarts gestapt.
    Bij mijn waren de hormomen flink van stag en de eenigste reden was bij mij wel stress, omdat ik net een vreselijke rotperiode had gezeten en nog zoveel aan mijn hoofd had was het ontregeld.

    Misschien toch even met je huisarts er over hebben.
    Ik weet niet als jij stress hebt, maar dat hoef natuurlijk niet het kan ook gewoon zo in eens ontregeld zijn zonder eenige reden.
     

Deel Deze Pagina