34 weken echo

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eefke84, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ben vandaag bij de vk geweest. alles was goed. al wordt het waarschijnlijk weer geen groot kind;) nu zei ze dat ik volgende keer dus over 2 weken weer een echo krijg om te kijken hoe het ligt.. is dat normaal? heb het bij plurk niet gehad. :)

2. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    ja kan hoor kan goed zijn dat kindje in stuit ligt ;) dat hun het al aanvoelen dan gaan ze proberen te draaien

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ow dat hoop ik niet.:p vorige keer lag het mooi met het koppie naar beneden en nu dacht ze van ook. ach we zien het wel verder;) echo is altijd leuk natuurlijk maar omdat het bij de eerste niet was vroeg ik het me af;)

4. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    nee maar kindje kan nog draaien hoor meis :D

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ok bedankt! wachten we maar af;):)

6. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.099
    1.099
    113
    Ha, wat grappig.
    Ben precies even ver als jou, ook vandaag bij de Vk geweest, ze verwacht ook geen groot kind, en krijg ook over 2 weken een echo. :)
    Ze zei dat er een echo komt, om te kijken of het al met hoofdje naar beneden ligt.

7. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    vorige week toen ik bij de vlos was, heeft ze ook gevoeld en lag de kleine ook weer mooi met het koppie naar beneden, net zo als de keer er voor, alleen lag het rugje en de billetjes nu aan de andere kant, wat mij dus op vel, toen vroeg ik aan haar, kunnen ze zicht zo nog draaien dan, ja hoor, en voor de zekerheid heeft ze even gekeken met de echo, hoofdje mooi naar beneden. Tijdens mijn vorige zwangerschap is hier helemaal niet naar gekeken en is er alleen maar gevoeld.
    Dus niets om je zorgen over te maken.

Heb wel een tijd geleden volgens mij ergens gehoord of gelezen, dat ze dit misschien standaart willen gaan doen om rond die termijn een liggings echo te krijgen (ipv de 20w ech als laatste)

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja klopt;) maar dacht dat dat met 30 weken was:(:)

9. Noek86

Noek86 Actief lid

9 jun 2010
    389
    0
    16
    Brabant
    Ik heb volgende week ook een liggingsecho, bij mijn vk doen ze dit standaard rond de 35e week.
    Gister bij de vk geweest en ook hier zou het geen reuzebaby worden;)
    Konden moeilijk voelen of ze met haar hoofd of kontje naar beneden lag...

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ja krijg ik ook!
    Is nieuw, doen ze hier sinds kort, met 28 en 32 weken of zo een echo voor de ligging..

11. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Volgens mij is die echo rond de 30 weken bedoeld als groei echo :)

12. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    is een liggingsecho die je krijgt ik heb hem gister gehad hihi... gekke was wel toen ik vroeg of ze was ingedaald moest ze voelen en ze voelde dat ze al mooi in mijn bekken lag op de echo zien ze dat zeker niet ofzo? Op de echo heeft ze gewoon gekeken hoe ze ligt enzo en naar het navelstrengetje..en een mooie foto meegekregen..
    gewicht en lengte doen ze ook op gevoel is op de echo niet meer te meten..ze zei tegen me dat haar lengte en gewicht volgens het gemiddelde was..dus zit wel goed denk ik... maar altijd leuk toch nog ff een echo ;)

13. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Och niet druk maken zal allemaal wel goed zijn hoor plurkie. Ikzelf moet in het zh naar de gyn en krijg tot de 28w elke 4 weken een echo en na de 28 weken met 31,34, 36,38,40 weken. En het kan zelfs zijn dat ik na 36 weken elke week een echo krijg. En ja goed het is toch wel belangrijk om te weten hoe je kindje ligt voor de bevalling. Succes met de laatste weekjes.

xxx Joyce

Deel Deze Pagina