Yes, eindelijk doet mijn lijf weer iets normaals! na een cyclus van 71 dagen eindelijk ongesteld! leuk joh, dat ontpillen ik ben een week geleden begonnen met monnikspeper, of het ermee te maken heeft weet ik niet, maar ik blijf het in ieder geval voorlopig slikken, hopelijk is deze ronde netjes 28 dagen Ik ga er weer voor!
haha! Wij (mensen met een lange onregelmatige cyclus) zijn denk ik de enige die blij zijn als we ongi worden op deze site! Succes deze ronde!
hihi nee hoor jullie zijn niet de enige, mijn eerste cyclus zonder pil was verbazend mooi 28 dagen en de tweede was 26 dagen en ik was ook blij. ik zat te juichen op de wc hahaha moest mijn vriend even uitleggen waarom. Maar ik begrijp jullie vreugde zeker wel hoor, misschien was het bij mij ook wel een groot gevoel van verbazing over mijn eigen lichaam (was een beetje onzeker of ie het wel zou doen na zo veel jaren de pil) Wij gaan vanaf februari voor het echte klus werk, eerst even ontpillen vonden we beiden een prettig idee. Allemaal op naar een regelmatige cyclus meiden! Groetjes Pebbles