ik ben sinds afgelopen woensdag aan het testen en heb nog geen tweede streepje gezien...Ik hoor van veel van jullie dat er vaak wel een lichte tweede streep te zien is. De laatste keer dat ik ongesteld ben geworden was woe 30 mei..(eerste dag van ongesteldheid) Begin een beetje te twijfelen... Wie heeft dit ook? Of herkennen jullie dit? xxx
Ik heb 4 dagen een lichte streep gehad en 1 donkere (net zoals de controlestreep) Lichte strepen tellen helaas als negatief bij de ovutesten. Nu zijn mijn ovutesten op en heb geen duidelijk eisprong gehad. Ik ben 26 mei ongesteld geworden en zou volgens de gyn, 2 dagen geleden al mijn ei moeten hebben gehad. Maar aan mijn temp tezien is er nog niks gebeurt hier binnen.
aan je banner te zien zal idd nog geen vette streep zichtbaar zijn Heb je een regelamtige cyclus zou ik zelf niet eens zo vroeg beginen aan testen... Ik heb deze maand voor het eerst ovu testen gebruikt en pas op dag 13 begonnen en dag 14 had ik en positieve..gebruik wel cb digitaal
Hoi Yustin, 29 mei was mijn eertste ongi dag. Ik test al 7 dagen maar ook nog steeds geen positieve ovutest. 3 dagen geleden was de streep iets donkerder van kleur maar niet dat je zegt positief. ik weet het ook niet meer. blijven testen maar denk ik. we moeten toch wel een eisprong hebben? xxx
Mijn 2e streep moet je ook zoeken met een vergrootglas , soms houd ik de test tegen het licht en dan zie je een miniscule blauw streepje maar dat tel ik dan wel als negatief ...... L.sybje
Ik heb altijd duidelijke strepen (zie album), maar mijn LH hormoon zal gemiddeld hoger zijn als dat van jou denk ik.. Ik weet veel meer verhalen zoals jij.. misschien heb je pas rond dag 20 je eisprong..dat kan ook nog...
Nou ik heb maar besloten om vanaf nu elke dag te testen...Heb wat extra testen besteld.. Ik denk dat ik zo weinig LH heb dat je bij mij gewoon geen streepje ziet...
ga ik zeker doen... Ik vraag me af..Je hoort wel eens dat vrouwen geen eisprong hebben..(nee ik maak me geen zorgen hoor hihi ben pas net bezig) Hebben ze ook geen verhoogd LH?
ga ik zeker doen... Ik vraag me af..Je hoort wel eens dat vrouwen geen eisprong hebben..(nee ik maak me geen zorgen hoor hihi ben pas net bezig) Hebben ze ook geen verhoogd LH? xxx
HE yustin, Ik had eergister een licht streepje, gister een lichter streepje... en vandaag helemaal geen streepje. Dus of ik nu al mijn eisprong gehad heb, en hem dus gemist heb, of dat dat hormoon schommelt per dag zou ik eigenlijk ook niet weten. Las ergens anders op t forum dat het ook scheelt waneer, hoe laat je testen en hoeveel je gedronken heb enzo. Vreemd he die testen! Groetjes Debby
yustin, zie dat je pas op dag 13 in je cyclus zit...uitgaande van een gemiddelde syclus van 28 dagen ga je dan pas op dag 15 je eisprong hebben, logisch dus dat je geen posi ovutest hebt. En dat je nu helemaal geen 2e streep hebt, maakt niet uit. Je LH piek komt ineens, die loopt niet langzaam op. Kan dus best dat je morgen wél een positieve test hebt. Succes
Volgens de bijsluiter van mijn ovutesten kun je pas vanaf de 10 e dag in de cyclus iets zien op de testen maar misschien is dat bij jouw test anders...