hallo, ik heb een vraagje: 2 weken geleden heb ik mijn eisprong gehad nu zou ik volgend weekend mijn menstruatie ongi moeten worden.maar heb sinds een paar dagen last van buikkrampen onder in mn buik komt en gaat weer gewoon 1 a 2 keer per dag heb last van lage rugpijn en waar ik het meeste last van heb zijn spontane zweet aanvallen wie had of heeft dit ook gehad voor verwachte menstruatie maar bleek daarna toch zwanger te zijn? en zou ik zwanger kunnen zijn wat denken jullie? vast bedankt voor jullie reacties liefs jootje221
Dit is erg lastig te zeggen, omdat de symptomen op elkaar lijken. Toen ik zwanger bleek, dacht ik dat ik gewoon ongesteld ging worden. 14 dagen na je eisprong zou je kunnen testen.
Bedankt voor je reactie! dus jij had ook af en toe zweet aanvallen? dit is voor mij nieuw omdat ik dit bij mn vorige zwangerschappen niet had en heb dit ook nooit gehad voordat ik menstruatie verwacht best spannend maar ik wacht liever met testen tot moment is aan gebroken van de dag van menstruatie
ik heb even terug gelezen maar het weekend van 21 juni heb ik pas mijn eisprong gehad dus moet dus echt nog wachten met testen ik heb nog voor zekerheid een ovu test gedaan en ik zie nog heel licht maar toch duidelijk te zien een tweede streep :/ ik weet dit kan ik niet gebruiken voor zwangerschap test maar wie heeft dit ook gehad en bleek daarna toch ook zwanger te zijn? na ruim een week toch nog een tweede streep best raar toch? sensitest heb ik gebruikt hopelijk krijg ik nog reacties iig bedankt
Dit blijven altijd lastige verhalen. Bij m'n eerste zwangerschap had ik al snel klachten die anders waren dan menstruatie klachten (paar dagen voor NOD). Bij deze zwangerschap had ik niets en was ik echt verbaasd dat ik niet ongesteld werd. Er zit niets anders op dan wachten. Sowieso is week na Ei echt heel vroeg voor klachten. Ik hoop t natuurlijk wel voor je!!
vanmorgen een test gedaan en nog negatief ik zit aan de 32 dagen normaal begon mijn menstruatie met 30 dagen vreselijk om zo in de onzekerheid te zitten......zucht...!!!
Ik had ook buikkrampen, alsof me ongi door kwam. Kwam er later pas achter dat ik een week overtijd was en had een positieve test.
Vandaag zou ik normaal ongesteld worden en had ik een zweetaanval en was ik opeens een beetje flauw na het eten van het middagmaal. Maar kan toeval zijn hoor.
Mijn ovulatietesten, zowel van kruidvat als van action, gaven een tweede streepje in de week na eisprong. Een week later testte ik (heel licht) positief op een zwangerschapstest. Nu een week later inmiddels vet positieve zw.testen, dus het zou kunnen. Succes!
vanmorgen opnieuw een test gekocht! en zwanger jeeej ik ben zo blij en dankbaar hopelijk blijft alles goed gaan iedereen bedankt voor de reacties