Hallo Dames, Mijn man en ik hebben besloten om voor een kindje te gaan. we willen nu allebei stoppen met roken. Het wordt denk ik nog lastig, maar we weten waar we het voor doen. Wie zit er nog meer in het zelfde schuitje? : Groetjes mona
ik probeer ook te stoppen met roken maar helaas nog niet gelukt rook wel een stuk minder dan dat ik eerst deed
Hoi Mijn man is op 1 januari gestopt met roken en ik op 8 januari. En we houden het nog steeds vol. Het scheelt wel dat we het samen doen. Het gaat jullie vast lukken. Sterk zijn je hebt een mooi doel voor ogen. Succes!
@ zora, dankjewel, ja het gaat denk ik ook wel lukken. we weten immers waar we het voor doen. Hebben jullie iets speciaals gedaan om te stoppen?
ik ben gestopt en mijn lief ook 4 november toen heeft ie gezegt dat ie een kindje wil....hij wilde wel eerst dat we stopte met roken....en dat heb ik er graag voor over gehad....op 14 dec ben ik gestopt met de pil....en nu ben ik wel zo trots op mijn eigen ik mis die dingen dus echt niet.... ik denk dat het een gevoel is dat ik zo graag zwanger wil worden dat ik de sigarette er voor heb kunnen laten en vriend lief ook ik heb 8 jaar gerookt als een ketter....en het gaat jou ook lukken!
Ik wens iedereen veel succes met stoppen, als je iets heel graag wilt gaat het zeker lukken! Mijn man en ik zijn 10 augustus 2007 al gestopt met roken, heb ruim 10 jaar een pakje per dag gerookt. Het valt mijn collegae en vrienden en familie dan nu ook niet meer op dat wij gestopt zijn met roken voor een baby. Nog 10 keer de pil en dan gaan wij het ook proberen Liefs, Gaia
ik probeer ook zeker te stoppen met roken maar het wil nog niet echt lukken ben ook al wel heel erg gemindert maar ja dat is geen stoppen ik ga het zeker proberen want ja de kinderwens is groot vooral nu dat we een jaar al bezig zijn dus dan moet het wel kunnen het jammere is mijn vriend rookt niet heeft ook nooit gerookt en hij poest en dat is niet zo fijn voor mij maar ja ik weet ook wel dat hij gelijk heeft nou ik ga het zeker proberen ik hoop dat ik snel kan zeggen dat ik gestopt ben groetjes saro
wij willen gaan stoppen als ik ongesteld ben geweest, daarna gaan we er voor. Afgelopen week de laatste pil geslikt. dankje voor alle belangstelling. hoelang zijn jullie al bezig om zwanger te worden? Succes
hallo wij zijn begin januari gestopt met roken met behulp van nicotinepleisters, nou als ik geweten had dat wij er op deze manier zo makkelijk vanaf kwamen waren wij veel eerder gestopt(dit is geen reclame voor de pleisters maar ze hebben wel heeeeel goed geholpen!althans voor ons ) succes iedereen met stoppen liefs
@ Mona23, Wij zijn nog niet "bezig". Zijn eerst gestopt met roken, hebben toen het huis in orde gemaakt. Heb nog voor 10 dagen de pil liggen, spannend allemaal!
@ cindybaby37 : welke pleister hebben jullie gebruikt? Hoe ging dit in z'n werk. @ gaia : inderdaad spannend. laat die 10 dagen voor jou dan maar snel voorbij gaan, en veel succes.
Ik probeer wel zwanger te worden, maar ben al veel eerder gestopt met roken. Mijn motivatie was toen wel al dat ik toch ooit wilde stoppen als ik moeder zou worden en voor mijn eigen gezondheid natuurlijk ook. Toen stond ik op met een sigaret en ging ik ermee naar bed. Nu -na 4 jaar- vind ik het nog steeds helemaal super om rookvrij te zijn, vooral om niet meer afhankelijk te zijn van nicotine! Mensen die roken denken dat het stress wegneemt, maar ik heb nu juist veel minder stress. Als je rookt neemt het alleen de stress weg die de nicotine zelf veroorzaakt. Het is vergelijkbaar met het lekkere gevoel van stilte nadat je een sirene op je hoofd hebt gehad. Als niet-roker voel je je altijd zoals een roker die net een sigaret opsteekt. Dit soort wijsheden hebben mij erg geholpen, gehaald uit het boek van Alan Carr 'stoppen met roken'. Ik heb geen pleisters gebruikt, maar wel een zware afkickperiode gehad (vooral zweten s nachts), dus had ik misschien beter wel kunnen doen. Na een half jaar tot een jaar nooit meer zin gehad in een sigaret. Dus het is echt wel te doen en het boek is echt een aanrader. Heel veel succes!
hoi hoi ik ben gestopt nergens geen problemen mee ik rook al van af mijn 14e je moet echt tegen jezelf zeggen dat je stopt en gewoon echt afwegen wat je wil het is zo dat je het zelf moet willen ook een tip van mij is ruim alles op bijvoorbeeld asbakken echt leeg maken en wegzetten zodat die er niet meer staan en zorg dat er echt niets meer te roken in huis is en stop na een nachtje slapen en pak in de ochtend de eerste niet meer dan gaat het vanzelf zo heb ik het ook gedaan en als ik nu mensen "zie" ruik die roken vind ik dat stikken (en nu snap ik ook waarom mensen dat weleens zeiden tegen mij) en bij mij in huis word er nu ook niet meer gerookt maar in de serre mag het nog wel groetjes