Vanavond pretecho!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Aslanck, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Halloo,

Ik heb vanavond mijn Pretecho in hoofddorp bij babyview. Ik heb er echt heel erg zin in! We weten het geslacht al maar het lijkt ons toch leuk om een dvd erbij te hebben. Ik hoop dat de kleine mee werkt. Hij is de laatste paar dagen echt heel erg druk hopen dat het vanavond ook zo is dan hebben we een mooie dvd :)

Wie is er nog meer in Hoofddorp bij Babyview geweest? En was het leuk daar?

Wilde het even met jullie delen :)

Groetjes,

Cigdem

2. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    ;) heel veel plezier!

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik wilde je even veel plezier wensen! Ik hoop dat de baby er mooi voor gaat liggen :D

4. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Ja dat hoop ik ook :) we zien het wel...

Dank jullie wel. Nog 3 uurtjeeesss heb er echt zin in

5. sinada

sinada Niet meer actief

Heel veel plezier vanavond. wij mogen volgende week heb er ook heelveel zin in.

Had ook aan hoofddorp gedacht maar er zit er nog een dichterbij.

6. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Veel plezier!

7. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    heel veel plezier ;) ik moet nog even 2 weekjes wachten als het goedt is weten we dan ook wat het wordt :D

8. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

veel plezier vanavond! ik kan me voorstellen dat je er zin in hebt! wij moeten nog even wachten, groetjes

9. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    veel plezier vanavond! ik wil ook graag een pretecho laten maken en kom ook uit Hoofddorp! laat je weten hoe het was? ben ook nieuwschierig :D

10. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Pfff nu al eigenwijs zoontje! Hij liet de eerste 10 minuten zijn gezicht zien voor de helft.. En daarna niet meer.. hij deed zijn arm voor zijn gezicht en zo bleef hij liggen.
    Hij was echt heel erg aan het schoppen tegenmijn buik met zijn voetjes.. en dat zag je ook dat was wel geinig. Hij bleef echt een half uur lang achterelkaar schoppen en met zijn arm voor zijn gezicht. Hij wilde gewoon geen echo..

maar goed. we mogen volgende week nogmaals gaan en dan gaan we het nog een keer proberen..

Ik heb al een naam voor hem: Eigenwijsje :)

11. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Oh zo typisch! Ik mocht ook terugkomen, maar ook de 2e keer had madame er geen zin in..
    Hopelijk jouw eigenwijsje wel haha :)

12. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Ja ik hoop het ook.. Ach als alles maar goed gaat. Nog 3 maandjes te gaan dan zien we hem toch wel.

13. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    haha hij dacht bekijk jij het maar even je wacht nog maar even. ;)

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.205
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi Aslanck,

Inderdaad een eigenwijsje :). Wel mooi dat je volgende week terug mag komen. Wij hebben zaterdag 20 dec. pretecho ook bij babyview in Hoofddorp. Was je wel tevreden verder?

gr vruchtje

15. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Mijn beebje lag tot 2 keer toe met handjes (en voetje!) voor zn koppie, dus mooie 3D beelden hebben we helaas niet. Ook ligt ie erg diep waardoor hij er niet mooi op te krijgen was. Ach ja, jammer dan.. Nog een week of 11 wachten en dan zie ik hem in real life als het goed is :D.

Jij veel plezier deze week, hopelijk ligt ie er nu wel goed voor!

16. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Ja hoor ik was zeker tevreden over babyview. Ze zijn daar ook heel aardig.

Trouwens.. In de tijdschrift wij jonge ouders van deze maand zit een reclame van babyview en als je dat stukje uitknipt en meeneemt krijg je een gratis fotolijstje. Neem hem morgen mee ;)

Hopen dat ik mooie beelden krijg hihi.. Ach... nog maar 11 weken te gaan klinkt nog zo ver maar goed :)

17. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    vanavond nogmaals een pretecho.. pff ben benieuwd of hij zijn gezicht laat zien

18. ilona24

ilona24 Actief lid

11 nov 2008
    312
    0
    0
    limburg
    hahahah ik hoop het zo voor je dat je deze keer wel een duidelijk echo hebt en het gezichtje wel goed kunt zien.
    Het is in ieder geval elke keer genieten niet waar..

19. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Jaa hoor gelukkig hebben we dit keer zijn gezichtje duidelijk gezien.. Alleen heeft de vrouw van de echo wel hard zitten duwen tegen me buik kan dat kwaad?

Deel Deze Pagina