Halloo, Ik heb vanavond mijn Pretecho in hoofddorp bij babyview. Ik heb er echt heel erg zin in! We weten het geslacht al maar het lijkt ons toch leuk om een dvd erbij te hebben. Ik hoop dat de kleine mee werkt. Hij is de laatste paar dagen echt heel erg druk hopen dat het vanavond ook zo is dan hebben we een mooie dvd Wie is er nog meer in Hoofddorp bij Babyview geweest? En was het leuk daar? Wilde het even met jullie delen Groetjes, Cigdem
Heel veel plezier vanavond. wij mogen volgende week heb er ook heelveel zin in. Had ook aan hoofddorp gedacht maar er zit er nog een dichterbij.
veel plezier vanavond! ik kan me voorstellen dat je er zin in hebt! wij moeten nog even wachten, groetjes
veel plezier vanavond! ik wil ook graag een pretecho laten maken en kom ook uit Hoofddorp! laat je weten hoe het was? ben ook nieuwschierig
Pfff nu al eigenwijs zoontje! Hij liet de eerste 10 minuten zijn gezicht zien voor de helft.. En daarna niet meer.. hij deed zijn arm voor zijn gezicht en zo bleef hij liggen. Hij was echt heel erg aan het schoppen tegenmijn buik met zijn voetjes.. en dat zag je ook dat was wel geinig. Hij bleef echt een half uur lang achterelkaar schoppen en met zijn arm voor zijn gezicht. Hij wilde gewoon geen echo.. maar goed. we mogen volgende week nogmaals gaan en dan gaan we het nog een keer proberen.. Ik heb al een naam voor hem: Eigenwijsje
Oh zo typisch! Ik mocht ook terugkomen, maar ook de 2e keer had madame er geen zin in.. Hopelijk jouw eigenwijsje wel haha
Hoi Aslanck, Inderdaad een eigenwijsje . Wel mooi dat je volgende week terug mag komen. Wij hebben zaterdag 20 dec. pretecho ook bij babyview in Hoofddorp. Was je wel tevreden verder? gr vruchtje
Mijn beebje lag tot 2 keer toe met handjes (en voetje!) voor zn koppie, dus mooie 3D beelden hebben we helaas niet. Ook ligt ie erg diep waardoor hij er niet mooi op te krijgen was. Ach ja, jammer dan.. Nog een week of 11 wachten en dan zie ik hem in real life als het goed is . Jij veel plezier deze week, hopelijk ligt ie er nu wel goed voor!
Ja hoor ik was zeker tevreden over babyview. Ze zijn daar ook heel aardig. Trouwens.. In de tijdschrift wij jonge ouders van deze maand zit een reclame van babyview en als je dat stukje uitknipt en meeneemt krijg je een gratis fotolijstje. Neem hem morgen mee Hopen dat ik mooie beelden krijg hihi.. Ach... nog maar 11 weken te gaan klinkt nog zo ver maar goed
hahahah ik hoop het zo voor je dat je deze keer wel een duidelijk echo hebt en het gezichtje wel goed kunt zien. Het is in ieder geval elke keer genieten niet waar..
Jaa hoor gelukkig hebben we dit keer zijn gezichtje duidelijk gezien.. Alleen heeft de vrouw van de echo wel hard zitten duwen tegen me buik kan dat kwaad?