hallo ik ben nu sinds 18 oktober gestopt met de pil heb deze al vanaf mij 14 en ben nu 21 ik heb al een dochter van bijna 3.5 en we willen er graag 1 bij! bij mijn vorige zwangerschap was ik nog aan de pil. nu ben ik dus gestopt ik had van deze strip 9 pillen gehad en meer niet dinsdag ongesteld geworden als je dat zo kunt noemen het was niet veel en het was bruin en na 3 dagen was het ook al weer weg heb ik normaal nooit altijd zeker 5 dagen! wat nu? groetjes sammie
Het kan komen omdat je halverwege je strip gestopt bent. Je cyclus is een beetje in de war, komt wel weer goed. Even afwachten tot je eerste echte ongie.
sluit me aan bij freewilly8 wachten tot normale ongi op gang komt. advies is vaak om 2 a 3 keer ongi te zijn geweest voor serieus te beginnnen met zwanger worden ivm ontpillen...
Dat ontpillen heeft te maken met het op gang laten komen van je cyclus dus. Als je zelf graag wil, mag je er wel direct voor gaan hoor, want er blijven geen pilstoffen achter, die hebben na twee dagen je lichaam verlaten.
we zijn er ook meteen voor gegaan maar ik snap het verhaal niet dat ik 2.5 ongi ben geweest dat bruine terwijl dat normaal gesproken toch net zo moet gaan als je stop week en het kwam pas op de 6 dag dat bruine dan absoluut geen bloed
Ben je aan het eind of midden in de strip gestopt? In geval van het laatste kan dat namelijk de oorzaak zijn.
aan het begin tegen het midden aan ik heb 8 pillen gehad en de 9de en de rest hebben we weg gedaan heb ff na gekeken dacht dat ik er 9 had gehad maar die hebben we weg gegooit
Oh, sorry, je had het ook al in je eerste post gezegd, maar iig: dan gaat het dus niet net zo als in de stopweek, maar is je lichaam in de war omdat je halverwege je strip bent gestopt. Daar komt het waarschijnlijk van. Je echte ongie is dus nog niet geweest. Die kun je denk ik rond de 16e van deze maand verwachten. Je kunt dus pas vanaf de eerste dag van je echte ongie je cyclus gaan tellen, bruinverlies geldt niet als ongie. Ongie is helderrood bloedverlies.