Mijn zelf gemaakte baby uitzet! Wat een pareltjes zijn het geworden. Ben er best trots op. Heeft aardig wat uurtjes in gezeten maar het resultaat mag er dan ook zijn! Hebben jullie ook een uniek stuk of speciaal iets voor je kleine laten maken?
Wat leuk! Kan me voorstellen dat er veel uur in zit. Ik ben zelf totaal niet zo handig, maar m'n schoonmoeder gaat wel aan de slag. Moet nog ff een lijst maken met wat ik gemaakt wil hebben. En dan woensdag naar het stoffenspektakel in zwolle om stoffen uit te zoeken.
Mooi gedaan hoor! Hier een wieghemeltje genaaid, een wrapper, een omslagdoek, een Mei Tai, een paar lakentjes en dekbedhoesjes. Voor peuter destijds een Mei Tai, een wrapper, een omslagdoek, en dekbedhoesjes genaaid en een schilderijtje geborduurd.
Bij mij zijn alle meubels (ledikantje, kast, commode en box) door de aanstaande opa en papa gemaakt. Verder ook gebreide dekentjes en bijpassende lakentjes door de tante van mijn vriend.
Onze commode, heeft mijn vriend nog op gelegen als baby. Niet alle onderdelen waren nog aanwezig en we hebben er zelf weer een commode van gemaakt, meer passend bij de tijd van nu. Mijn schoonmoeder houdt van naaien en heeft lakentjes gemaakt (van het hemeltje van toen) en een aankleedkussenhoes passend bij de gordijnen, en (alvast) de stoelbekleding voor de kinderstoel. Zelf kan ik net een naamlabeltje in kleding vastzetten
Gebreide dekentjes en borduur werkjes. Heb twee linkerhanden maar accessoires wil ik toch allemaal zelf maken.
Mooi hoor! Ik maak ook het liefst alles zelf. Ben dol op vintage, jaren 60 en 70 spullen. De babykamer is van marktplaats heb ik helemaal zelf opgeknapt. Veel wieg en ledikant lakentjes gemaakt van vintage stofjes. Vintage kapstokje opgepimpt en ook een vintage wandlampje andere kleur geverfd en opgeleukt met retro decal. Aantal dekentjes gehaakt. 2 omslagdoeken gehaakt en gevoerd met vintage stofjes. Mutsjes gehaakt ben nu bezig met een gehaakte lampenkap. Nog niet zoveel foto's maar die zal ik tzt ook wel even hier plaatsen. Dit is iig een van de omslagdoeken die ik heb gemaakt en het kapstokje
Ik heb wat dingetjes gehaakt: voetenzak voor MC, knuffeltjes, vlaggenlijntje met naam, dekentje voor in de box, vestje, poef voor de babykamer. Mutsjes moet ik nog aan beginnen maar die zijn zo af. Verder heb ik afgelopen zondag een kapstokje op de rommelmarkt op de kop getikt en deze ga ik zelf verven in een leuk kleurtje passend bij de babykamer. Heb wel een naaimachine maar kan er echt niks mee. Jammer anders ging ik nog meer los!
Thanx DeeDee Deze heb ik vandaag ook opgepimpt in een heel lief zacht roze kleurtje en kussentje heb ik trouwens ook zelf gemaakt, borduurwerk niet maar ik heb er wel een kussenhoes van gemaakt
Zelf een dekentje/kleedje gehaakt. Koste wat pijn en moeite en helaas wordt het niet veel meer met haken of knutselen ivm carpale tunnelsyndroom maar toch wel trots op dit resultaat.
Mooie creaties allemaal, hoor dames. Ik vind het altijd wel wat hebben, al die eigen gemaakte spulletjes. Ben ook super trots op mijn vriend en schoonvader dat zij zo ontzettend handig zijn. Niet alleen scheelt het veel geld, maar het is ook nog eens 'one-of-a-kind'. Al hebben wij wel het orgineel in een babyzaak gezien.
Dat zou ook nog kunnen, maar ik heb niet-strijkbare Leuk, al die zelfgemaakte dingen! Ik vind het altijd wel wat hebben als niet alles rechtstreeks uit een catalogus komt.
Dat is het ook echt geheel uniek. Maakt niet uit waar je het gezien hebt. Er is ook gewoon echt met liefde aan gewerkt en een foutje maakt het alleen maar mooier