Handgemaakte Baby uitzet

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Esthervt, 28 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthervt

Esthervt Lid

12 feb 2015
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zelf gemaakte baby uitzet! Wat een pareltjes zijn het geworden. Ben er best trots op. Heeft aardig wat uurtjes in gezeten maar het resultaat mag er dan ook zijn!

Hebben jullie ook een uniek stuk of speciaal iets voor je kleine laten maken?

Bijgevoegde bestanden:

2. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Wat leuk! Kan me voorstellen dat er veel uur in zit.
    Ik ben zelf totaal niet zo handig, maar m'n schoonmoeder gaat wel aan de slag. Moet nog ff een lijst maken met wat ik gemaakt wil hebben. En dan woensdag naar het stoffenspektakel in zwolle om stoffen uit te zoeken.

3. Esthervt

Esthervt Lid

12 feb 2015
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk is dat alleen al. Zelf de stofjes uit zoeken. Laat je het resultaat zien?

4. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    Mooi gedaan hoor!

Hier een wieghemeltje genaaid, een wrapper, een omslagdoek, een Mei Tai, een paar lakentjes en dekbedhoesjes.

Voor peuter destijds een Mei Tai, een wrapper, een omslagdoek, en dekbedhoesjes genaaid en een schilderijtje geborduurd.

5. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Bij mij zijn alle meubels (ledikantje, kast, commode en box) door de aanstaande opa en papa gemaakt. Verder ook gebreide dekentjes en bijpassende lakentjes door de tante van mijn vriend.

6. Esthervt

Esthervt Lid

12 feb 2015
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaaf! Knap hoor

7. Hupje

Hupje Actief lid

15 jun 2015
    281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze commode, heeft mijn vriend nog op gelegen als baby. Niet alle onderdelen waren nog aanwezig en we hebben er zelf weer een commode van gemaakt, meer passend bij de tijd van nu.
    Mijn schoonmoeder houdt van naaien en heeft lakentjes gemaakt (van het hemeltje van toen) en een aankleedkussenhoes passend bij de gordijnen, en (alvast) de stoelbekleding voor de kinderstoel.
    Zelf kan ik net een naamlabeltje in kleding vastzetten :p

8. TubaBeskardes

18 sep 2015
    9
    0
    1
    Gebreide dekentjes en borduur werkjes. Heb twee linkerhanden maar accessoires wil ik toch allemaal zelf maken.

9. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Zo'n stickertje wat je erin plakt bedoel je :p

haha nee te flauw;)

knap hoor meiden, ik ben niet zo crea!

10. Charlie86

Charlie86 Lid

1 jun 2015
    60
    0
    0
    Mooi hoor! Ik maak ook het liefst alles zelf. Ben dol op vintage, jaren 60 en 70 spullen. De babykamer is van marktplaats heb ik helemaal zelf opgeknapt. Veel wieg en ledikant lakentjes gemaakt van vintage stofjes. Vintage kapstokje opgepimpt en ook een vintage wandlampje andere kleur geverfd en opgeleukt met retro decal. Aantal dekentjes gehaakt. 2 omslagdoeken gehaakt en gevoerd met vintage stofjes. Mutsjes gehaakt ben nu bezig met een gehaakte lampenkap. Nog niet zoveel foto's maar die zal ik tzt ook wel even hier plaatsen. Dit is iig een van de omslagdoeken die ik heb gemaakt :) en het kapstokje

Bijgevoegde bestanden:

• 003.jpg
      003.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,2 KB
      Weergaven:
      5
    • 006.jpg
      006.jpg
      Bestandsgrootte:
      39,5 KB
      Weergaven:
      2
  11. Charlie86

Charlie86 Lid

1 jun 2015
    60
    0
    0
    Nog een omslagdoek en het lampje :)

Bijgevoegde bestanden:

• 005.jpg
      005.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,9 KB
      Weergaven:
      0
    • 008.jpg
      008.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,6 KB
      Weergaven:
      4
  12. Charlie86

Charlie86 Lid

1 jun 2015
    60
    0
    0
    Ben nu bezig met dit gehaakte dekentje :)

Bijgevoegde bestanden:

• 003.jpg
      003.jpg
      Bestandsgrootte:
      62,8 KB
      Weergaven:
      1
  13. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik heb wat dingetjes gehaakt: voetenzak voor MC, knuffeltjes, vlaggenlijntje met naam, dekentje voor in de box, vestje, poef voor de babykamer. Mutsjes moet ik nog aan beginnen maar die zijn zo af.

Verder heb ik afgelopen zondag een kapstokje op de rommelmarkt op de kop getikt en deze ga ik zelf verven in een leuk kleurtje passend bij de babykamer.

Heb wel een naaimachine maar kan er echt niks mee. Jammer anders ging ik nog meer los!

14. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Charlie wat een gave spullen. Ik vind de 70's ook heel erg leuk!

15. Charlie86

Charlie86 Lid

1 jun 2015
    60
    0
    0
    Thanx DeeDee :D

Deze heb ik vandaag ook opgepimpt in een heel lief zacht roze kleurtje:)
    en kussentje heb ik trouwens ook zelf gemaakt, borduurwerk niet maar ik heb er wel een kussenhoes van gemaakt :)

Bijgevoegde bestanden:

• 008.jpg
      008.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,7 KB
      Weergaven:
      0
    • 011.jpg
      011.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,2 KB
      Weergaven:
      0
  16. littledtje

26 feb 2015
    76
    0
    6
    Vrouw
    Zelf een dekentje/kleedje gehaakt. Koste wat pijn en moeite en helaas wordt het niet veel meer met haken of knutselen ivm carpale tunnelsyndroom maar toch wel trots op dit resultaat.

Bijgevoegde bestanden:

17. Esthervt

Esthervt Lid

12 feb 2015
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend leuk ook Charlie86!

18. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Mooie creaties allemaal, hoor dames.

Ik vind het altijd wel wat hebben, al die eigen gemaakte spulletjes. Ben ook super trots op mijn vriend en schoonvader dat zij zo ontzettend handig zijn. Niet alleen scheelt het veel geld, maar het is ook nog eens 'one-of-a-kind'. Al hebben wij wel het orgineel in een babyzaak gezien.

19. Hupje

Hupje Actief lid

15 jun 2015
    281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou ook nog kunnen, maar ik heb niet-strijkbare ;)

Leuk, al die zelfgemaakte dingen! Ik vind het altijd wel wat hebben als niet alles rechtstreeks uit een catalogus komt.

20. Esthervt

Esthervt Lid

12 feb 2015
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is het ook echt geheel uniek. Maakt niet uit waar je het gezien hebt. Er is ook gewoon echt met liefde aan gewerkt en een foutje maakt het alleen maar mooier

Deel Deze Pagina