Hallo! Het valt mij op dat in sommige posts(sms- apps enz.) meiden "hi hi" gebruiken en andere meiden "ha ha". Ik ben een ras echte "ha ha" meisje "Hi hi" komt bij mij over als onnozel, kinderachtig (hoewel dit topic waarschijnlijk door velen als onnozel zal worden bestempeld (hi hi)) Dus vul de poll in met associatie. Ha ha!
Dat hangt helemaal af van de context. Ik gebruik 'hihi' inderdaad als een beetje onnozel, maar dat hoort er ook soms bij. 'haha' is mijn standaard reactie als iets grappig vind, dus waarschijnlijk ben ik dan een 'haha-meisje'. Overigens gebruik ik ook 'bwhahah!' 'moewahaha!' en 'ghehe' (vooral die laatste heel vaak )
'Hihi' vind ik echt stom staan. Zovan; ik ben een klein onschuldig meisje en ik heb zojuist een blauwe zon getekend ipv een gele zon. Nee.. ik ben een HA HA ! - haha.
whahahaha dat dus.... hihi alleen als ik iets heel stoms gedaan heb en me er een beetje voor schaam om het toe tegeven
de haha ik vind hihi ook een beetje kinderachtig maar heeeeel soms gebruik ik die weleens als ik in een kinderachtige bui ben
Oooh ik gebruik hihi best vaak, wist niet dat ik dan gelijk kinderachtig/puberaal overkom... njaa I don't care.. gebruik overigens ook haha of whahah.. wisselt zich gewoon af..
Als iets heel grappig is is het een whahahahaha. Als het verlegen achtig bedoelt is is het een hihihih als iets grappig is is het een hahahah als iets minder grappig is als hahahah doen we een hehehe alle gekheid op een stokkie, ik heb geen idee wat voor 1 ik ben... van alles wat denk ik..
100% haha. Ik irriteer me mateloos aan iedereen boven de 10 jaar als ze hihi typen... Of nog erger: volwassen mannen die hihi-en, brrrr... Zo, dat ben ik ook weer kwijt
Van hihi krijg ik de kriebels, duidelijk een haha meisje! En mocht het heel grappig zijn dan een haatje extra