Hier gaan we altijd even kijken, niet zo zeer naar een ambulance maar wel naar de brandweer (mits het lopende niet te ver is) en als de traumaheli komt zeker, waarom? Mijn zoon is gek op de brandweer etc! Ook leer ik mijn kinderen hoe je om moet gaan met hulpverleners of wat er van je verwacht wordt, ook bv respect naar de slachtoffers (mijn kinderen hoeven niet te zien dat iemand in een ambulance gehezen wordt). Ik ben van mening dat je ze het beter kan leren hoe je er mee om moet gaan dan dat je er niet heen gaat en ze niets leren. Ik weet niet waarom mensen/ jongeren/ vooral mannen? dit doen, onbegrijpelijk! Toen mijn beste vriendin overleed heb ik veel gehad aan de politie en hun medelevendheid zeker een aantal jaar na dato, vond ik hartverwarmend want ook voor hun was dat een vreselijk situatie! Ik ben in enkel geval blij dat jullie er zijn! *maakt een diepe buiging*
"Ook vier brandweermannen liepen brandwonden op bij pogingen om de bewoners te redden." Maar ja, het blijven allemaal eikels, die hun werk niet goed kunnen doen Kortzichtige mensen ook...