even wat meningen

Discussie in 'De lounge' gestart door VrouwtjeRomy, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

nee maar er is niemand anders die het huis opeist en al zouden zn ouders het krijgen (zijn vader is haar enige kind) dan krijgen wij alsnog het huis. Zijn vader heeft ook het huis van zijn zus gefinancierd en die staat dus ook op zijn naam maar zijn zus woont erin. Dus dat hoeft niet vastgelegd te worden. en ik heb zo'n flauw vermoeden dat ze dat wel vastgelegd heeft hoor dat mijn vent het huis krijgt hahaha zo kwieks is ze nog wel. ze is echt nog 100% bij haar verstand.

2. VrouwtjeRomy

kwaad worden kan hij niet, zekerweten!! en ik ook niet, daarvoor ken ik haar nog te slecht. Zovaak kom ik daar niet, zit liever in thuis eskimo te zijn tot hij weer terug komt van zn familie haha ik ga maar soms mee. en ze is te oud om hierheen te komen dus ik zie zijn ouders wel vaak die komen wel vaak langs.

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

Kan ze niet mee shoppen? dan kunnen jullie gewoon je meubeltjes uitzoeken en je man is bij haar. Misschien vind zij het ook wel leuk, is ze er even uit, kan ze nog bezig zijn met jullie baby. Maar dan wel opletten dat je wel neemt wat jij leuk vind, en niet wat zij leuk vind.

4. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    O ja dan ist wel logisch dat jullie zondag gaan als het op een andere dag niet kan. Wel vermoeiend hoor als ze de hele familie zo claimt...En voor hetzelfde geld word ze 110....dan moet je nog wel ff... Ik wens je onwijs veel sterkte iedergeval!

5. VrouwtjeRomy

met S. gaat het al langzaam genoeg haha dan moet ik er geen oudere oma bij hebben. plus dat onze "leuke dag" dan vol gemopper komt te zitten dat wil ik niet... ik wil nieuw leven vieren niet oud leven wegwensen...

6. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Is het misschien verstandig om even langs de ha te gaan met haar? Wellicht dat ze beginnend dementerend is?

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    dementerend...of depressief??

8. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ik zou ook echt stapelgek worden zeg! Oke ze is oud maar ik vind niet dat ze het recht heeft om zo te doen.
    Misschien is hulp voor haar toch niet zo'n gek idee hoor,
    Ik las ook dat je vriend ws haar huisje zou krijgen als ze overlijdt?
    Als jij er niet wil wonen dan zou hij het toch ook wel begrijpen?
    Ik zou het ook niet doen en ik zou er ook niet aan moeten denken om zo dichtbij me schoonouders/ouders te moeten wonen.
    Een nare situatie Romy hopelijk komen jullie er samen uit.

9. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Kunnen jullie niet gewoon even in de voormiddag langsgaan en dan de namiddag gezellig shoppen? Of omgekeerd?

Ze heeft je vriend dan gezien en er is nog andere familie om haar gezelschap te houden.

10. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

winkels zijn toch pas om 1 uur open op zondag?
    waarom gaan jullie niet van 10 tot 12 naar die oma, en dan om 1 uur lekker shoppen !!

je bent nogal gek om daar de hele dag te zitten luisteren naar een oud depri mens !... dat ze bejaard is betekend nog niet dat ze zomaar alles mag en kan zeggen ookal kwetst ze andere (haar familie) ermee !!

mijn oma is ook wel eens zo. maar ik zeg er dan gewoon wat van hoor... ga niet mijn mondje dichthouden omdat ze oud is !

11. VrouwtjeRomy

Nou S. slaapt nog van 12 tot 2 dus dan moeten we vroeg gaan en dan half 12 terug zijn om dan snel te eten S. op bed te doen en te hopen dat ze direct slaapt want vaak word ze om 15:00 pas wakker.

Ze heeft geen slaap-knopje dus dat word zo rennen en vliegen dat het niet fijn is...

12. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Sorry ts als ik je hiermee voor t hoofd stoot, maar het valt me op dat je veel topics hebt geopend de laatste tijd over prive zaken en alles wel best heavy opneemt...

13. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Viel mij ook al op..

14. VrouwtjeRomy

Sorry als ik je daarmee lastig val dan zal ik mijn topics overslaan als ik jou was. :)

15. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Kan je vriend dan niet even gaan als je kindje ligt te slapen. Je hoeft toch niet een hele dag? Dan kan je 's ochtends of 's middags gewoon op pad.

Mijn oma zegt dit soort dingen ook steeds. Trouwens mijn andere oma deed dit ook. Is gewoon eenzaamheid / aandachttrekkerij denk ik. Maar je maakt zelf de keus om wel of niet steeds te gaan. Zeker als kleinkind.

16. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Mijn opa neemt sinds ik kan heugen altijd weer uitgebreid afscheid in de zin van 'het kan wel eens de laatste keer zijn'. Hij is uiteindelij 94 geworden.

Ben heel blij dat we elke keer afscheid namen op die manier... want er is inderdaad een laatste keer gekomen. Zo onwerkelijk, nu was ie echt echt weg.

De laatste 3 jaren ging het vreselijk slecht met hem. Hij had het zwaar, veel pijn, was angstig voor de dood en voelde zich vaak eenzaam. Om de beurt zorgden we wel dat elke dag ten minste iemand bij hem was geweest. Ook omdat hij nog zelfstandig woonde. Ik kijk hoe bizar ook heel fijn terug naar die tijd.

Zo een man, 94 jaar, hard gewerkt voor kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen. Zo verdrietig om los te laten. In de laatste maanden veel echt filosofische gesprekken met hem over de dood gehad.

Is deze oma ook niet gewoon ernorm angstig?? Ik heb het vooral met haar te doen. Ik snap wel dat het zwaar voor jullie is, maar om nu te stellen dat ze jullie leven verpest?! Auchhh, ze verdient toch wel wat meer respect?!

17. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hier ben ik het mee eens.

18. tulip

tulip Niet meer actief

ik denk ook eerder dat het grootste probleem is hoe de familie ermee omgaat. Dat ze alles uit hun handen laten vallen en meteen er heen rennen.

19. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ts dat bedoel ik dus ;)

Het enige wat ik wil zeggen is dat je jezelf niet zo druk om alles moet maken en moet genieten! Van je zwangerschap, je vriend, je familie om je heen! En ja de opstelling van oma is misschien wat irritant maar ach.. Zo erg is t nou toch ook weer niet? En in die 4 weken zal je buik ook niet gigantisch worden ;)

Look on the bright side of life!

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    weet je.. met 97 ben je ook gewoon oud...
    En misschien trekt ze een hoop aandacht naar zich toe.. Maar het is aan jou en jullie de keus hoe zwaar jullie dat opnemen.
    Je kunt ook denken
    "da's oma weer"
    en haar dan ff een extra knuf geven die ze kennelijk nodig heeft..
    want het mensje is al 97...

Deel Deze Pagina