Baby Annabell

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door skiwi, 30 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik wil mijn dochter voor Sinterklaas baby annabell halen. Ze is dan bijna 2 jaar. Ik neig naar de duurdere versie, omdat deze meer kan. Daar heeft ze lang veel aan lijkt me. Of is ze daar te jong voor? Wie heeft deze pop thuis en wat zijn jullie ervaringen ermee? Het lijkt me een beetje zonde om nu de goedkopere versie te kopen en dan later alsnog de duurdere. Ze speelt wel veel met haar poppen nu.

Alvast bedankt voor jullie reactie

2. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij wilden ook de duurdere versie doen, maar hebben voor de 36cm gekozen uiteindelijk. De reden, we wilden ook de 3 in 1 poppenwagen van vtech laten geven door opa en oma en daar past de 46 cm niet in.

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier duurdere gekocht, maar ze waren wel ietsje ouder (3 jaar). Liever een keer een leuke pop ;) De jongste speelt nu al een halfjaar met een baby Annabell die we gekregen hebben en ook dat gaat eigenlijk prima. Ja is wat meer sjouwen, maar ze heeft er veel plezier van.

4. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties. Het sjouwen kan mijn dochter wel aan. Ze is lang en sterk. Het lijkt me echt iets voor haar. Hoe is de kwaliteit?

5. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik vind, zeker op die leeftijd, een pop die iets minder kan leuker. Zo wordt de fantasie iets meer geprikkeld. Een pop die alles uit zichzelf doet (huilen, praten,plassen etc) laat minder aan de fantasie over.

6. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Tja zit ook wel weer wat in...

7. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik twijfel ook steeds. Merk hier dat mijn dochter (zwaar verslaafd aan poppen) het belangrijk vindt dat de pop een speentje in kan. De rest verzint ze zelf allemaal.

Laatst wilde ze een pop die de ogen dicht kon doen dus toen heb ik de annabell gekocht die kan praten en ogen sluit. Deze was binnen een week kapot,bleef haperen. Ik merkte verder geen verschil in populariteit met de andere poppen.

Maar ja, elk kind is natuurlijk anders.

Ik koop nu is meer dat kan plassen, gaat allemaal schimmelen vanbinnen.

Ik las laatst hier wat over de götz pop, die vind ik echt mooi en heeft wel een paar functies. Die krijgt mijn dochter van sinterklaas, maar ze is wel iets ouder, 2,8 jaar.

8. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Heel erg bedankt voor je reactie. De kwaliteit van Annabell is dus niet top voor zo'n jong meisje. Ze is inderdaad erg druk met de speen. En met de ogen ook. Ze heeft een oude baby Born. Geen idee of deze is gaan schimmelen. Iel haha. Ze weet niet wat deze pop allemaal kan. Ik vind het ook een stugge pop.
    Ik ken de pop van Gotz niet, zal me er eens in verdiepen. Of zou ze daar ook te jong voor zijn?

9. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik vind zelf poppen met hard hoofd en ledematen maar met zacht lijf fijn.

Er ging laatst een wereld voor me open qua verscheidenheid aan poppen. In winkels heb je maar weinig. Even goed googelen :D

10. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Niemand verder ervaringen met annabell/baby Born oid? Ik hoor graag jullie tips

Deel Deze Pagina