Dilemma (kinderwagen/Maxi cosi)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door rjdn12, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Wat zouden jullie doen?

Ik weet precies welke Maxi cosi en welke kinderwagen ik wil.
    De kinderwagen is nieuw 800 euro, maar nu met gratis Maxicosi cabrio (150 euro),voetenzak (twv 100 euro)en luiertas( 30 euro) .

Wat ik ook kan doen is: Een Maxi cosi cabrio voor 60 euro op Marktplaats kopen met Maxi cosi voetenzak. En wachten tot er een nieuwe kinderwagen aanbieding komt.

.ExternalClass .ecxhmmessage P{padding:0px;}.ExternalClass body.ecxhmmessage{font-size:10pt;font-family:Tahoma;}http://link.marktplaats.nl/492384047

Dit is de Maxi cosi van marktplaats, krijg ik dus een bijpassende Maxi cosi voetenzak bij.

http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&merk=2039&groep_id=2034

Dit is de actie van de winkel.

Gratis maxi cosi (zonder voetenzak)

Misschien lachen jullie mij wel uit, maar ik ben zo'n TWIJFELKONT. En sinds mijn zwangerschap is dit alleen maar erger geworden.

Alvast bedankt:)

2. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Persoonlijk heb ik het liefst alles nieuw voor mijn eerste kindje, echter ben je dan wel duurder uit.
    Het is natuurlijk ook maar de vraag of de kinderwagen die je wilt nog in een andere leuke aanbieding komt, of het moet al een showroommodel zijn. Zie heel vaak de aanbiedingen met gratig maxi-cosi en luiertas voorbij komen....

3. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    ik zou persoonlijk gaan voor nieuw. vooral qua maxi cosi dan. gaat toch om veiligheid...
    misschien andersom doen? maxi cosi nieuw en zoeken naar de wandelwagen op marktplaats...
    succes

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Autostoeltjes koop ik niet tweedehands dus mijn keuze zou ze aanbieding in de winkel zijn :)

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik heb zelf de kinderwagen (mutsy) en de maxi-cosi cabriofix tweedehands gekocht, ik was in totaal 150 euro kwijt! Aangezien je er geen probleem mee hebt de maxi-cosi tweedehands te kopen zou ik de kinderwagen ook tweedehands kopen, dat scheelt je al gauw 500 euro!
    Je moet het natuurlijk zelf weten, maar je bent nog niet zo lang zwanger dus ik zou die maxi-cosi kopen van marktplaats en wachten totdat er een tweedehands kinderwagen 'op je pad' komt.

En trouwens, twijfelen dat doen we allemaal, dat geeft niks! Het gaat in totaal toch om veel geld, alles wat je moet aanschaffen voor een baby.

6. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Ik zie dat je de Joolz wil als kinderwagen, hij is bij ons nog niet in gebruik maar ik ben er nu al super blij mee. Dus goede keuze ;)
    Wat betreft aanbiedingen, die zullen er altijd zijn en bij veel verschillende winkels...
    Wij hebben de voetenzak erbij gekregen en later toen we hem ophaalden (er bleek toen €200 korting te zijn) nog eens 100€ korting.
    Wat ik je wel aanraad is een nieuwe maxi cosi te kopen. Overal staat ook, je mag alles 2e hands kopen, hebben wij ook veel gedaan (kamertje, box, wiegje...) maar maxi cosi altijd nieuw. Je weet immers nooit zeker wat er is gebeurt en een klein ongelukje kan een MC al onveilig maken en dan sla je jezelf voor je hoofd als er iets met je kleine is..
    Maar je bent pas 14 weken toch? Je kan ook nog even wachten, in november is de 9 maanden beurs/jonge gezinnen beurs, die hebben ook meestal wel leuke aanbiedingen met kinderwagens en MC's...
    En onze kinderwagen kon al binnen een maand geleverd worden! Dus ga lekker nog even struinen bij verschillende winkels:D
    Fijne zwangerschap gewenst en succes met kiezen;)

7. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Bedankt voor jullie reacties!

De Joolz day is bijna niet op marktplaats te verkrijgen doordat die nog best nieuw is. Als ze er op staan is het niet de juiste kleur of wordt er al 500 op geboden.

AAAAH de actie loopt tot zondag en was na de eerste reacties om. Maar de laatste zet mij weer aan het twijfelen:p hihi!

8. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    @ wonderbaby: Ik heb echt de maxi cosi lilly pink in mijn hoofd. Nieuw is die ook zo rond de 140. Als ik hem los koop wacht ik wel op een "15% korting op alle autostoelen actie"
    Moeilijk!!
    Offtopic: Hoe staat het met je zenuwen?;)

9. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    zie nu dat je inderdaad nog ruim tijd hebt. goeie tip van de jonge gezinnen beurs! anders mp in de gaten houden voor wagen en letten op de acties (zijn er zo veel, elke week wel ergens iets ondertussen) maar weet hoe moeilijk het is hoor om te wachten ;)

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Goed! Moet zo gaan werken van 13:00 tot 16:00 en dan om half 6 aanrijden ;) spannenddddd

Oké ik dacht die is ook super die roze :p maar als je eenmaal iets in je hoofd hebt dan krijg je dat er heeel moeilijk uit!

11. 1988

1988 Niet meer actief

wat je ook kan doen!

gewoon de maxicosi kiezen die je wilt hebben en laten verekenen dat kan bij de babydump!

heb je hem iniedergeval nieuw!

die op marktplaats zitten ook vlekken in weet niet of je dat natuurlijk niet erg vindt.

maar ik vindt het niet zo'n fijn idee op een mc 2de hands te kopen!

overig heb ik alles nieuw gekocht maar dat is ieder voor zich!

12. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38

Oooo dan vliegt de tijd! ik ben benieuwd!!!!

13. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    De maxicosi die ik wil zit al bij de actie in, dus dat is het probleem niet. Ik moet niet zeuren en gewoon voor nieuw gaan.

Maarja dan deze actie doen of nog even geduld hebben....

14. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    babydump en babypark (volgens mij ook) laagste prijs garantie. Dus sowieso bestel ik altijd bij deze 2. Als ik dan ergens de wagen toch goedkoper zag of het kamertje, dan stuurde ik de actie door en kreeg ik het geld terug.

Daarnaast koop ik autostoeltjes alleen nieuw.

15. 1988

1988 Niet meer actief

gewoon doen meis!

wij hebben ook met 12 weken veel gekocht! als er dan weer andere acties zijn kan je er je voordeel meedoen soms krijg je weer andere dingen erbij en gedurende je zwangerschap heb je daar ook recht op bij babydump!

16. Janna

Janna Fanatiek lid

Dat is (iig bij bd) alleen als de leveringsvoorwaarden hetzelfde zijn. Dus als je de Joolz ergens anders voor 700 euro ziet, krijg je toch geen 100 euro terug, omdat je er bij die andere winkel niet de mc, voetenzak en reistas bij kreeg.

Aan de andere kant: als je deze wagen wilt, deze mc wilt en ook deze voetenzak wilt, zou ik het doen. De mc en voetenzak zijn samen 250 euro waard. Dat betekent dat je de wagen ergens voor 550 euro zou moeten zien, om toch goedkoper uit te zijn (mits je daar ook gratis dingen bijkrijgt, maar daar ga ik voor zo'n laag bedrag niet van uit). Het lijkt me niet waarschijnlijk dat je de Joolz ergens voor 550 euro nieuw gaat aantreffen, dus dan zou ik voor de actie gaan. (Als je de voetenzak eigenlijk niet wil, zou je wel kunnen overwegen om te wachten, want dan ben je al goedkoper uit als je de wagen ergens voor 650 euro tegenkomt. Wij hebben hem in een aanbieding bij prenatal gekocht voor 630, dus dat is mogenlijk.)

O, en ik ben het trouwens eens met de dames die zeggen dat je een mc niet tweedehands moet kopen ivm veiligheid.

17. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    De lily pink is nieuw niet meer te krijgen toch? Deze bestaat nl al sinds 2007 (of 2008).
    Dit jaar hebben ze de leopard pink.

18. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Bedankt dames!

Ik denk er nog even goed over na, en besluit zondag!;)
    Ik denk dat ik de leopard pink bedoel. Volgens mij is precies dezelfde als de lilly pink, maar dan met een lichtroze verkleiner?

19. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee, de lili pink heeft bloemetjes en is zachtroze met rood, de leopard pink is meer zalmroze.

Maar scheelt weer zoeken, toch? ;)

Deel Deze Pagina