Zwanger of niet??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door itsallornothing, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. itsallornothing

itsallornothing Nieuw lid

20 mrt 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ik heb een vraagje.
    Ik ben 2 weken geleden na de stopweek weer met de pil gestart. De stopweek heeft langer dan 7 dagen geduurt (8 of 9). Daarbij ben ik de eerste week 2x de pil vergeten en de 2e week 2 dagen achter elkaar. Nu had ik gister wat bloedverlies bij het plassen en afvegen en vandaag weer. Vandaag de hele tijd krampen in me buik. Ik heb regelmatig seks gehad. Vind het zo raar dat ik nu bloedverlies heb bij het plassen.. Kan ik zwanger zijn?

2. angelryan

angelryan Actief lid

11 jan 2013
    244
    0
    0
    almere
    Het zou zo maar kunnen het enigste wat je kan doen is testen dan heb je duidelijkheid suc6 veder

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dan zit je nu dus nog ergens in die tweede week waarin je twee dagen achter elkaar de pil bent vergeten.

Als je al zwanger bent, kun je daar bij lange na nog geen klachten van hebben. Lijkt me eerder dat je nu rond een mogelijke eisprong zit, aangezien je de pil niet goed geslikt hebt. Daar kun je ook allerlei klachten van krijgen. Ook van het rommelig slikken van de pil kun je rare klachten krijgen, bijvoorbeeld tussentijds bloedverlies.

Ik acht de kans zeer klein dat je nu al zwanger bent.

Je kunt pas over twee weken testen aangezien je nu dus rond je mogelijke eisprong zit. Heb je veel sex gehad of niet? Want het moet ook nog zo zijn dat je en heel toevallig een eisprong hebt door het vergeten van de pil en heel toevallig net op die dagen sex hebt gehad.

Na de eisprong moet het eitje nog bevrucht worden, daarna moet het zich nog innestellen (vindt gemiddeld 5 tot 10 dagen na eisprong plaats) en vanaf dan kun je pas zwangerschapsklachten krijgen trouwens.

Het enige wat je dus kunt doen, is nog twee weken afwachten en dan een zwangerschapstest doen. Is die negatief, dan ben je ook niet zwanger. Wil je niet zwanger worden, dan zou ik consequenter zijn met het slikken van de pil en desnoods aanvullend een condoom gebruiken.

Wil je juist wel zwanger worden, dan kun je beter (in overleg met je partner) stoppen met de pil.

4. itsallornothing

itsallornothing Nieuw lid

20 mrt 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie. Kan het bloedverlies ook een innesteling zijn? Buiten de krampen in me onderbuik heb ik verder geen klachten en aangezien ik bij de eerste pil de mist in ben gegaan en seks heb gehad, kan de eisprong dan al in het begin plaats hebbden gevonden? Want dan kunnen de dagen kloppen met een innesteling. Ik heb regelmatig seks gehad. Zover me nog bij is, afgelopen vrijdag, zondag en gisteravond.

Deel Deze Pagina