Baby wil geen borstvoeding drinken in het openbaar

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Malaika, 10 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Het klinkt misschien gek, maar mijn meisje wil echt niet bij me drinken als we ergens anders zijn. Ze begint dan met haar hoofd te gooien en te huilen.
    Gisteren waren we in de Valkenier en daar is een voedingsruimte, dus behoorlijk rustig, maar ze wilde echt niet en was compleet overstuur. We konden dus naar huis gaan. Erg balen voor mijn oudste.

Heeft iemand tips wat ik hieraan kan doen? Anders komen we nergens meer.

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    Voed je dan in dezelfde houding als thuis? Is alles t zelfde? ( kleding, houding etc?)
    En kun je thuis wel overal voeden?

3. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Afkolven en fles werkt ook niet?

4. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    In principe is alles hetzelfde, allen heb ik het grote kussen niet wat ik thuis gebruik, dat kan ik ook niet meenemen. Thuis kan ik overal voeden en bij familie ook.

5. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Ze drinkt dan ook niet bijster goed.

6. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Misschien toch te veel afleiding? Wij hebben een grote doek die ik over haar heen leg (soort super grote hydrofiel). Hierdoor heeft ze overal haar eigen plekje.

7. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    ja eigen plekje creëren en misschien ben je zelf ook niet ontspannen, een kindje voelt dat feilloos aan en daardoor kost het ook meer moeite om het toeschietreflex op te wekken. vaker in openbaar voeden en als ze niet wilt, meteen stoppen. want strijden maakt het alleen maar vervelender.
    en dan wat later nog een keertje proberen ( als dat langer duurt is heus niet erg want snachts kan een kindje ook vaak een behoorlijke tijd zonder melk) en als je gaat voeden let er dan op dat je schouders laag en ontspannen zijn en dat je een paar keer heel diep inademt en rustig uitademt dat helpt om je toeschietreflex op te wekken.
    succes!

ik weet uit ervaring dat voeden in openbaar op den duur heel fijn is, altijd je kindje kunnen voeden zonder daar eerst voor melk op te warmen of allerlei poeder mee te nemen.;)

Deel Deze Pagina