Dag meiden.. Na mijn miskraam in mei van dit jaar, was ik even helemaal van slag! We zijn op vakantie geweest van 27 juli tot 3 augustus naar Rhodos, en daar ben ik dus zwanger geraakt!! was er niet mee bezig, omdat mijn vriend tevens een huwelijksaanzoek heeft gedaan daar.. En vannacht droomde ik dat ik een positieve test had, en daar stond de datum 13 op... Dus had een voorgevoel, en heb vanmorgen maar een test gedaan, CB Digitaal...en er verscheen binnen 1 minuut "Zwanger" op...ik stond even perplex... hahaha maar ben ontzettend blij, mijn vriend ligt nog te slapen, maar kon me niet inhouden dit mooie nieuws met jullie te delen!! Nu hopen dat alles goed gaat... ik krijg alleen me zwanger-banner nie in me profiel...wie kan me helpen?? Veel liefs, xxx Debby
Hi Debby, Gefeliciteerd! Jullie hebben vast een hele leuke vakantie gehad Geniet van je zwangerschap en maak je niet te veel zorgen. Groetjes, Velobabe en Velobink
Hoi Debby, Wow, eerst een huwelijks aanzoek, en nu ook gelijk zwanger. Je jaar kan niet meer stuk. Gefeliciteerd meid Laat je ons weten hoe je vriend hierop reageert? Liefs Sal
meiden... Me vriend werd wakker, en ik zei: je wordt papa!! woow ik had wel 1000 euro overgehad voor het gezicht dat hij trok!!! hahahaha!!! ik vertel het pas tegen me ouders als we de 13 weken gepasseerd zijn, omdat ik vorige keer een miskraam had met 6 weken dank je wel voor de leuke reactie's!! Veel liefs xxx Debby
gefeliciteerd en geniet er van. Je krijgt een drukke tijd zo te horen met je trouwerij en je zwangerschap .