Eindelijk na 10 maanden is het raak. De airco heeft tijdens de hittegolf zijn werk goed gedaan. Mijn wens komt in vervulling ik wordt tóch nog vóór mijn 30ste moeder. Vind het nog een heel gek idee. Het wordt vast een mooie lente baby Zal manlief moeten overtuigen met een digitale test denk ik, heb je met ICTers
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjj!!!!!!! Eindelijk meissie!!!!!!!!! Je hebt er zo lang op gewacht.. Geniet ervan Gefeliciteerd!!!!!!!! Ik ben echt helemaal blij voor je hier
Hoi Loeky, Gefeliciteerd, tja, ken het probleem met ICT ers, haha, ach over 36 weken weet ie het ECHT zeker.. groetjes Patricia
Jaaaaaaaaaaa wat gaaf meis!!!!!!!! Leuk zeg! Onwijs gefeliciteerd en geniet er van! Jullie hebben het verdient!!!!
WOW onwijs gefeliciteerd hoor!!!! Heeee en niks over ICT-ers heh! Ok geen digi-test, maar een test in het zh voordat ik het toch echt wilde geloven Groetjes van een ICT-er!
Loeki meis, nogmaals gefeliciteerd!!! heb je toch een voorgevoel gehad toen je het schilderij kocht!!! Geniet er van!!!!
GEFELICITEERD!!!! Het is je echt heeeeeel erg gegund! Ennuh: dat je mannetje het nog niet gelooft... dan heb je over een paar dagen gewoon nog een keer een feestje, als ie het wel gelooft Geniet ervan!
Hartelijk gefeliciteerd ...jullie hebben het heel erg verdient nah voor je mannetje nog ff de digitest en dan ....genieten!!!!!!!
Loeki, nogmaals van harte gefeliciteerd !! Voorlopig ben je nog niet klaar met klussen. Zodra je trap af is kan je verder met de kinderkamer Fijne zwangerschap, geniet ervan. Liefs, Bibi