Even weg geweest nu weer terug!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door patricia240477, 3 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Hoi allemaal,

Ik ben Patricia 32 jaar en moeder van Sem die nu 3,5 half is.
    Ben al sinds mijn zwangerschap van Sem al lid van deze site, daar een paar jaar meegepraat en door drukte niet meer hier geweest.

Wat is de site leuk opgeknapt zeg, ziet er heel goed uit! :)

Misschien dat een aantal meiden mij nog zal herinderen, die wilde ik het een en ander vertellen. En de nieuwe meiden natuurlijk ook.

Sinds vorig jaar februari is Sem opgenomen geweest in het ziekenhuis, hij had weken lang koorts en zat onder de vlekken. Diverse bloedafnames gedaan en geconstateerd dat hij de ziekte van Still had, een jeugdreuma voor maar wel heel erg nare vorm :(

Kreeg hier wat medicijnen voor en het ging weer goed, ging weer lopen en speelde weer als een kind van zijn leeftijd moet doen. (daarvoor was het een ziek dood vogeltje die de moet al had opgegeven)

De hele zomer van 2009 ging uitstekend, Reuma niks van te merken echt! Nu weer afgelopen Oktober ging het mis, dik enkeltje koorts pikken van meer dan 41 graden en viel weer enorm af!!! :(:(
    Weer opgenomen in het ziekenhuis (sophia in rotterdam) voor bijna 2 weken, daar flink door de mangel heen gehaald! Heel veel bloedafnames, runtgenfoto's, echo's en zelfs een ruggemergpunctie; dit omdat ze alles wilde uitsluiten wat het niet was zoals leukemie :(:(:(:( Gelukkig was er niks anders dan reuma en viel er een olifant van mijn rug :)

Nu krijg hij hele zware medicijnen, dus ook prednison en is hiervan erg opgezwollen (wordt nu minder) ook krijg hij MTX (een soort chemo) en dan nog zijn oude medicijn ibroprufen en dan maagbeschermers. Dit gaat goed en zelfs zijn dikke gewrichten zijn minder en hij doet alles weer, het was gelukkig niet zo heftig als de 1e keer maar toch!

Sem gaat nu al een paar weken naar de creche en dat gaat goed, al is hij wel stontverkouden (maar ja wie niet)

Dus zo even een beetje mijn verhaal.

Wie weet kom ik weer met een aantal van jullie te kletsen ;)

groetjes van Patricia en Sem

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Welkom terug!

3. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    welkom terug!

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Welkom terug en sterkte met je zoontje !

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Welkom terug!

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    welkom terug!:)

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje, wat een verhaal zeg! Lijkt me pittig, die onzekerheden steeds en naar je zoontje kijken terwijl hij niet fit is.
    Welkom terug hier, misschien vind je hier ook wat ontspanning.
    Elmo

Deel Deze Pagina