Even wennen

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Priscill, Nov 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    Je hoeft je echt niet te verontschuldigen ik denk dat hier heeeel veel mama's hebben die precies hetzelfde gevoel als jou hadden. Ik dacht bij de tweede echt dat het ene meisje zou worden omdat ik uit mezelf altijd naar meiden kleding liep maar op de echo was ook een jongen te zien..ik vond het niet erg maar ik was wel heel treurig dat mijn gevoel niet klopte en toen haalde ik me meteen in me hoofd dat ik als moeder moest dat toch wel aanvoelen of het een jongen of meisje werd? Maar ik denkecht dat je niet de enigste bent :D

2. Priscill

Priscill Actief lid

Aug 7, 2007
    151
    0
    0
    Ja je kunt je zo schuldig voelen!! Maar inmiddels ben ik helemaal om hoor. Twee knulletjes was ik ook helemaal gelukkig mee alleen dat mijn gevoel me zo in de maling nam... Maar het beeld in mijn hoofd is nu compleet gesteld op twee jongens hoor!

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

Oct 18, 2007
    12,598
    1,244
    113
    Gelderland
    Hey Pricil,

Heb even meegelezen, maar je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor........als je een heeeeeeeel sterk voorgevoel hebt en het blijkt niet te kloppen dan is het logisch dat je om moet schakelen. Ik zat 'gelukkig' goed met mijn gevoel, maar had ook enormmmmm om moeten schakelen als het anders was geweest....
    Dus laat je schuldgevoelens snel varen.....nergens voor nodig!

Knuf

4. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

Mar 30, 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    oh wat herkenbaar! En fijn dat ik hierin niet de enige ben;)

Was er vanaf het begin van overtuigd dat het een jongetje zou zijn! Heb de neiging onderdrukt om jongens spulletjes te kopen maar ik WIST het gewoon...
    Alleen op vakantie liep ik in de winkel steeds naar de roze dingetjes (mijn vriend had al zoiets van "dat noemen ze vrouwelijke intuitie, je zegt eerst het een en dan het ander, dan zit je nooit fout!)
    Twee weken voor de 20 weken echo begon ik te dromen over de echo, alles was goed en toen kwam het geslacht in beeld:$, duidelijk een meisje dus ik zeg "maar dat kan niet, een jongen heeft balletjes!"
    Deze droom heb ik meerdere keren gehad tot de echo.... deze verliep dus echt zoals mijn droom!

Ik ben er super blij mee maar moest wel even schakelen hoor... roze spulletjes kopen doet wonderen:D
    Voelde me niet schuldig ofzo maar had wel zoiets van begint lekker met dat moedergevoel van me...

Share This Page