mag ik even zeiken over de fnv bouw, het gaat om iets onbenulligs als een rollade en kerstgroet, terwijl ik zo´n rollade heus ook wel zelf kopen kan, maar meer nog gaat t om t principe! ieder jaar met kerst krijgen we van fnv een kerstgroet en rollade, dit wist ik nooit omdat het altijd nog bij schoonouders afgeleverd werd waar we niet echt contact mee hadden. komt sv de rollade 2 jaar terug langsbrengen, had ie reden om binnen te komen, de andere rollades waren blijkbaar bij hun in de pan beland de voorgaande jaren, prima. een maand later stuurt mn man een mail met adreswijziging naar fnv, zodat het gewoon hier afgeleverd werd, net als alle post. (we wonen in dld, dus ook een vervangend nederlands adres erbij gezet,mochten ze liever niet naar dld komen). bevestiging gehad, alles ok. dit jaar: geen kerstgroet en rollade, sv aan telefoon: zo gek, hij werd hier niet afgeleverd... ik mailtje gestuurd, de meneer die voor deze regio verantwoordelijk was zou contact opnemen, nooit meer wat gehoord. nu ben ik onderhands zo pissig,niet om die f*cking rollade, maar omdat we gewoon geen reactie, excuus wat dan ook krijgen. (zou bijna denken dat ik last van mn hormonen heb, haha) wat zouden jullie doen, laten gaan of nog mailtje sturen?
Ik geloof dat ik me daar echt niet druk over zou maken, zou hem zelf wel kopen als ik dan zo graag een rollade wilde. Ach en zo'n kerstgroet geef ik zowieso niet om, kaart meer of minder in mijn ogen.
ik snap ook niet echt waar ik me druk om maak, maar merk wel dat ik enorm pissig ben.... tja vreemd gaat me ook niet echt om de rollade, maar heb zoooo vaak dat je ergens geen reactie op krijgt, en dat is denk ik wat me stoort.