Even zeuren en zwelgen

Discussie in 'De lounge' gestart door nanette77, 24 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    laat ik voorop stellen dat ik weet dat het voor mij allemaal niet het ergste is! Maar toch..

Mijn dochter kampt al een tijdje met ontstekingen, nu klapt daar een middenoorontsteking overheen. Ze vergaat van de pijn. Gisteren 2 keer bij de arts geweest en ook de cocktail van ibu en paracetamol geeft maar kort verlichting.
    Het meiske heeft amper geslapen gilt het uit.. ondanks dat het oor doorgebroken is.

Vlak voor ik op bed zou hoorde ik dat mijn zwager een hartinfarct heeft gehad. Gelukkig waren ze er op tijd bij en kon hij gereanimeerd en geopereerd worden.

Jullie begrijpen dat het een rotnacht is geweest.

De dag begon met rennen, vliegen, regelen en een dochter die af en toe (mee toe) gilt en huilt van de pijn.
    Toen besloot mijn buurman te gaan verbouwen. De boor en apparaten zijn ze hard dat wij elkaar op de bank niet konden verstaan.

Eind van de middag weer met mijn dochter naar een arts (en een kuur gekregen)

Zonet begon ze weer te gillen, ik ben bang voor weer een dramatische nacht. Ik ben kapot en kan geen geluid meer horen!

Zo dat lucht op!

2. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ga op bed liggen met zachtjes massage/ontspannende muziek aan...werkt echt rustgevend en je valt diep in slaap.

Slaap lekker, weltrusten en morgen weer een nieuwe dag ;)

nanette77 vindt dit leuk.
  3. mamabri

mamabri Niet meer actief

oooh meid, oorontsteking is wel zó vreselijk pijnlijk, heb met je dochter te doen. slaat de kuur al aan? Ik heb ooit eens iets gekregen en toen was de pijn met 3 uurtjes weg...

En dan ook verdrietig nieuws van je zwager....bah! Sterkte en ik neem je mee in mijn gebed vanavond!

jupke vindt dit leuk.
  4. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ach jee wat naar! Kan alleen maar zeggen adem in, adem uit. Sterkte en beterschap voor je meisje!

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ze heeft een dubbele dosis gehad vandaag, maar tot nu toe geen verbetering. Hopelijk morgen, ze kan echt niet meer en is e zo ziek van. Vorige week waren haar amandelen vet ontstoken dus de weerstand is klein.

Lief van je

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

oooh echt zo zielig! Oorontsteking is echt zo pijnlijk :cry: heel veel beterschap voor je dochter (en voor je zwager uiteraard ook)

graag gedaan!

7. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.481
    4.946
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Meid toch, wat een ellende!
    En wat voel je je machteloos als je kind zoveel pijn heeft!
    Ik hoop dat jullie allemaal toch een beetje rust krijgen vannacht.

8. abdomen

abdomen Niet meer actief

Tegen de pijn: knoflook achter het oor. Teentje doormidden en de natte kant tegen het bot in het kuiltje plakken met een pleister.
    Het helpt echt. Het verlicht de pijn enorm en het trekt de haard uit de ontsteking.

Succes vannacht en beterschap voor je dochter.

Van jouw zwager ook schrikken zeg! Hopelijk knap hij gauw op. Wat ellendig bah

Blijdorp en nanette77 vinden dit leuk.
  9. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.131
    2.961
    113
    Vrouw
    Wat een ellende..!
    Heeft je dochter geen druppels voor in haar oortje tegen oorpijn. Ik kamp al mijn hele leven met oorontstekingen, diverse oor operaties gehad. En even druppelen en het is zo over, gebruik het ook voor de kinderen als zij het hebben.
    Ik heb het altijd bij me op vakantie of weekendje weg.
    Oorpijn is verschrikkelijk.
    Het heet otalgan tegen oorpijn en is gewoon verkrijgbaar bij de Kruidvat.

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik hou van zulke middeltjes! Die ga ik eens proberen. Verkouden slapen we hier allemaal met een ui naast het bed en dampo op de voeten
    Ze is nu redelijk de nacht doorgekomen gelukkig.

abdomen vindt dit leuk.
  11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Druppels hielpen niks. Volgens de arts omdat het echt in het middenoor zit. Nu het is doorgebroken mogen de druppels ook niet meerbegreep ik.
    De kuur lijkt aan te slaan. Er komt alleen nog gele etter uit en geen roze afscheiding meer

abdomen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina