even zeuren over niks!

Discussion in 'De lounge' started by Metire, Dec 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Metire

Metire Niet meer actief

vanmiddag zei mn vriend, ik heb zin om uit eten te gaan met mijn moeder! nou prima, we hadden eigenlijk afgesproken om samen uit eten te gaan maar dit vond ik ook prima, zou het ook leuk vinden om als ons zoontje groot is samen met hem uit eten te gaan als oud moedertje :)

nu vroeg ik net of het gezellig was, zegt mn vriend ja supergezellig! mn zus is er ook, oh en haar gezin ook.

toen was ik toch wel even een beetje teleurgesteld dat hij ons niet meegenomen heeft.. en dat merkte hij, zegt ie: oohh wou jij ook mee dan? ;) sjongejonge.. mannen!

ik ven blij dat ze het gezellig hebben maar toch steekt het een beetje dat hij er niet eens aan gedacht heeft om ons mee te nemen (zoontje vind het ge-wel-dig om uit eten te gaan) kinderachtig he?

nouja ik heb het er hier iig even uit kunnen gooien! nu lekker mn gezonde havermoutkoekjes bakken en opeten :D

2. happyglow

happyglow Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    2,101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    En terecht!

3. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

Sep 29, 2013
    1,043
    0
    0
    Nou dat vind ik ook niet echt netjes eerlijk gezegd! Trouwens ook niet van je schoonmoeder & schoonzus.

4. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nou kinderachtig? Ik zou anders ook op m'n pik getrapt zijn, denk ik.

5. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Oehhhh wat ben jij nog rustig, ik was ontploft! :$

6. spriet

spriet Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    2,308
    33
    48
    Nou dat zou ik ook niet leuk vinden, alsof je er niet bij hoort.

7. tuc

tuc Niet meer actief

Dat is idd wel raar ja..als hij alleen met zn moeder gaat prima, maar als dan zn zus er ook is...snap je wel

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dit inderdaad!

Ik vind het niet zeuren over niks; ik vind het zeuren over alles!
    Maar goed, Tuc zal zo dadelijk wel komen vertellen hoe dramatisch we wel niet zijn, lol.

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Joh???? Niet dramatisch??? Het ging toch ook om een principe?

10. tuc

tuc Niet meer actief

Zeg schei ff uit..ik geef overal eerljk mn mening, ik snap heel goed dat ts hiervan baalt.

Volgens mij kan jij het niet zo goed hebben dat iemand je een keer niet zo ubergrappig vindt en dat je weerstand krijgt.

11. ER14

ER14 Fanatiek lid

Apr 17, 2013
    3,127
    2
    0

Hier ook!

12. tuc

tuc Niet meer actief

Kunnen we gewoon ff ontopic gaan, de situatie is totaaal anders mag ik gewoon ff zeggen wat ik vind??

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hmmm... geen kerst meer vieren vs gewoon even je havermoutkoekjes bakken en op eten.
    Juist.

TS, mannen zijn soms een beetje dom. Kunnen ze niets aan doen. Maar ik snap dat je baalt.
    Zou ik ook doen ;)
    Lekker, koekjes, nu heb ik ook honger.

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja precies ;) Beetje vreemd weer, maar goed. Moet ze zelf weten :)

15. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ben blij dat er mede-ontploffers zijn :p:D

16. esme66

esme66 Niet meer actief

Wow, ik zou echt heel boos zijn... Vind dat jij hier best over mag "zeuren" hoor.!!
    Mannen... *zucht*..

17. Metire

Metire Niet meer actief

haha, nou ben nu wel meer in een ontploffingsbui nu ik weet dat niemand daar gevraagd heeft waarom ik en zoontjelief er niet waren. voel me aardig buitengesloten!

maargoed, de koekjes zijn lekker en van lekker eten ga ik me altijd wel weer beter voelen ;) :p

18. sjak

sjak Niet meer actief

Snap dat je teleurgesteld ben. (maar ik zou blij zijn en denken; ben ik weer mooi onderuit gekomen :))

19. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Ik zou ook not amused zijn hoor.
    Ik vind jou erg begripvol:)
    Eerst de planning om samen uit eten te gaan en vervolgens gaat hij met zijn moeder....en de rest van de familie. ......dat zal toch niet:x;)

20. Deliana

Deliana Niet meer actief

Vind je ook wel heel erg begripvol! Ik had dit echt niet zomaar gepikt...

Maar na, je weet natuurlijk ook niet precies hoe het gegaan is. Misschien stonden ze op het punt om weg te gaan en stond zus ineens voor de deur....

Share This Page