Ik heb een paar dagen geleden hier een topic geopend over het feit dat ik niet meer kon inloggen op mijn hotmail nadat ik een mailtje van ebay heb gekregen. Nou, na vele correspondentie met hotmail heb ik kunnen aantonen dat het mijn mailadres is en kon ik een nieuw wachtwoord instellen. Nu bekijk ik net mijn mail: allemaal ebay mailtjes met bevestigingen van biedingen op digitale camera's t.w.v. 1000 etc! Ook 2 mailtjes van ebay dat mijn account verwijderd is wegens vermoeden van fraude. Ik ben me rotgeschrokken en zit een beetje in de stress. Misschien heel stom hoor maar kunnen ze mijn geld ook uitgegeven hebben ofzo? Nee toch?
Oh damn.. Dat is schrikken! Ik denk niet dat ze aan je geld kunnen komen, zolang er in je mail geen info te vinden is over je rekening. Kun je niet voor de zekerheid kijken op je internetbankieren?
Oh gelukkig, nagekeken en met mijn geld kunnen ze niets gelukkig. Ik heb geen paypall of iets dergelijks. Ook ben ik erachter dat ze met mijn account en email objecten AANGEBODEN hebben op ebay. Mensen die dan dus bieden, geld overmaken etc en vervolgens niets ontvangen die schuiven het dan dus op mijn account af en de 'hackers' zijn niet meer te achterhalen. Pff, toch ff schrikken hoor.
Kleinwonder Mijn vorige vriend had ook zoiets meegemaakt.... Zelf zou ik Ebay even mailen en t verhaal uitleggen..... kunnen ze iig je mailadres eventueel voor aankopen/verkopen blokkeren.... en heb je het voor jezelf uitgelegd...
Zo dat is schrikken inderdaad. Zo wordt het gedaan dus. Pff gelukkig is er geen geld gestolen van jou.