even zeuren

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door stamper, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    Ik word het zat heb bijna elke nacht weeen ( maar het zet niet door )
    ik word er echt een beetje moe van ! Ik heb ook al van alles geprobeerd , standwandeling , bitter lemon , enz .

    ik denk dat de kleien gewoon erg lekker zit maar ik vind het wel tijd worden dat de kleine zich laat zien .
    Dus nou maar hopen dat het snel doorzet .

    sorry hoor , maar ik moest even zeuren

    yvonne
     
  2. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    mischien een tip...
    mijn vriendin was het ook erg zat en heeft het volgende gedaan: eerst een lekkere warme douche en daarna trappen gaan lopen....
    met 2 uurtjes kreeg ze weeen en ffies later had ze haar kindje!!
    mischien werkt het ook bij jou!!
    succes ermee!
    liefs bianca
     
  3. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Oh Stamper ik denk dat het kindje niet meer echt lang op zich laat wachten hoor!
    Ik had mijn voorweeen ook een aantal dagen voor de bevalling.
    En op de dag waar ik dus al begonnen was merkte ik het verschil niet meer dus heb nog gewoon mijn dingetje rond en in huis gedaan tot dat ik s,avonds wat kramp kreeg, maar was toen ook aan de diaree.
    Maar ben gewoon later gaan slapen omdat ik me verder goed voelde en snachts ben ik er nog eruit geweest om te plassen en om half 5 begonnen de weeen een beetje door te zetten.
    Maar dat ging zo snel, want toen de vroetvrouw om 6 uur bij mij kwam had ik al 8 cm onsluiting en toen ben ik direct naar het zieken huis gegaan.
    En kwart voor 7 is mijn dochter geboren.

    Doordat mijn vliezen nog niet door waren gebroken kon ik verschil kwa pijn niet echt voelen van echte weeen en voorweeen, nadat de vliezen gebroken waren kreeg ik dus direct persdrang.

    Groetjes Anna

    p.s misschien wel een kerstkindje voor jou.
     
  4. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Kan me goed voorstellen dat je nu zit te wachten... Had ik ook op het laast... Ananas eten? Schijnt ook te helpen als je een laatste duuwtje nodig hebt...

    Ik wens je veel succes, je geduld word straks dubbel en dwars beloond!

    Liefs Anna
     
  5. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Veel sterkte met de allerlaatste loodjes, Stamper!
    Groetjes, Wendy
     
  6. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    He Stampertje in mama's buik, nu is het toch wel tijd om eruit te komen hoor. Je ouders zitten vol spanning te wachten of ze deze keer eens niet verplicht op familiebezoek moeten met de kerst. Bovendien kan mama niet lekker van haar kerstdiner genieten als jij zo zit te beuken ik de buik. Volgens mij heb je 2 opties, of je bent nu druk en je gaat na de bevalling keurig hele nachten doorslapen... - of je laat je mama nog even genieten van de feestdagen en dan kun je daarna de gezellige feestvierder uithangen.

    Zeg het maar beeb, aan jou de keuze.

    Als je kindje dit nou niet heeft begrepen, dan kan ik niets anders dan je succes wensen met de laatste loodjes.

    Groetjes van Kiki
     
  7. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik weet helemaal wat je bedoelt, ook aan deze kant rommelt t vrolijk door, en zijn mijn darmen met de grote schoonmaak bezig (ik mag gemiddeld om t uurtje een grote boodschap gaan doen :rolleyes: ) maar ook hier zet het niet door!
    Vandaag een redelijk rustige dag gehad, maar nu begint het gerommel weer, ik ben het met Kiki eens, Babytjes of nu komen, en anders kalm zijn tot na de Kerst hahaha :) !
    Yvonne, nog even de schouders eronder Succes ermee!
     
  8. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi sientje

    Jij ook sucsses .

    yvonne
     
  9. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Haha, Beebje heeft geluisterd! ;)
     
  10. Niet meer actief

    idd beeb heeft heel goed geluisterd hihihi
     

Deel Deze Pagina