bestaat dit ook in nederland?

Discussie in 'De lounge' gestart door miffy11, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

toen mijn dochter net 2 dagen oud was heb ik een enorme verkoudheid opgelopen waardoor ik de couveuse afdeling niet meer op mocht.
    mijn apotheker heeft mij toen rode pilletjes gegeven, en binnen 24 uur was alles weer weg.
    dit was in schotland, en ik wil eigenlijk weten of deze in nederland ook te krijgen zijn, en hoe deze heten? of iets wat er op lijkt?

heb zondag een belangrijk feest waar ik me al maanden op verheug, en zie het niet zitten om daar naar toe te gaan zoals ik me nu voel :(

2. happymama

happymama Niet meer actief

zou t nie weten miss kun je even aan de ha vragen?

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ja weet dat een bodybuildster die ik kan voor haar wedstrijd ziek werd en ook een soort paardemiddel kreeg.
    weet niet of ze je dat geven voor een feestje.
    maar proberen kan altijd.
    wat mij goed helpt is antiegripine slikken in hoge dosis

4. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik weet dat er antibiotica bestaan 3x1 pil per dag! Heb ik tijdens mijn examens eens gekregen..; best aan je ha vragen!

5. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Antibiotica werkt alleen op bacteriën, verkoudheid of griep is meestal viraal, dus daar zul je weinig aan hebben.
    Zou je ha even bellen. En anders volproppen met PCM en antigripine. Succes!

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik ken die pillen niet, maar wat je wel kan doen is een stootkuur vitamine C nemen. Je kunt daar niet teveel van nemen (tenzij je in 1 keer een potje leegeet.... ;)). Dat helpt mij altijd goed door verkoudheidjes heen....

Deel Deze Pagina