Even zeuren..

Discussion in 'De lounge' started by Bonkie, Dec 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    #1 Bonkie, Dec 21, 2011
    Last edited: Dec 21, 2011
    Vorige week een huis gekocht en zijn druk bezig met de hypotheek.
    Ik werk als gastouder en freelancer tot vorig jaar. Opzich geen probleem. Ik verdien goed, alle stukken bij de bank ingeleverd (werkgeversverklaring en contract van manlief, mijn aangifte inkomsten belasting 2008/2009/2010, mijn jaaropgaves van 2008/2009/2010, mijn maandfacturen van 2011) nu willen ze ook de contracten tussen mij en vraagouders inzien. En willen ze de factuur van December inzien (de maand is nog niet eens voorbij). Okay, prima. Krijgen we nu ineens dat mijn aangifte inkomstenbelasting niet goed zou zijn ingevuld, omdat ik te weinig kosten zou hebben opgevoerd (nou en? is toch mijn pakkie an, dan maar wat meer belasting betalen) maar mijn hemel met welk bedrag aan onkosten zijn ze dan wel tevreden? En wat is het volgende struikelblok? We zijn nu 1,5 week verder en de bank heeft nog niet eens een offerte uitgebracht. Nu eisen ze dus ook dat ik mij uitschrijf bij de KVK met mijn bedrijfsnaam als freelancer, WTF:x:$ Misschien wil ik over 5 jaar hier wel mee verder gaan en is iemand anders met mijn bedrijfsnaam aan de haal gegaan. Zijn ze bang dat het een bedrijf is met verliezende resultaten (hallo, dat kan je toch zijn in mijn IB aangiftes :$) pffff ben er zo klaar mee.. als het nu al zoveel rompslomp geeft, hoe moet het dan ná de offerte?

Iemand anders dit meegemaakt?

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

eens een andere hypotheekadviseur laten kijken? uitschrijven bij kvk voor een hypotheek is niet iets "dagelijks" nl.

3. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen