Die had bij mij dan echt een probleem gehad. Dit zou ik dus niet pikken. Probeer toch wat assertiever te worden, ook naar je man toe, want hij behandel je nu als een voetveeg.
dank je wel meid ! @stroopie weet je ik zou inderdaad op men strepen moeten staan en men gedacht zeggen enzo maar ik doe dat nimeer zoals zou moeten ! in elk gezin is er wel eens ruzie maar ik heb dat al zo vaak moeten zien vroeger tot vechten toe van men ouders dat ik ertusse moest staan heel de nacht , flessen en glazen alchohol vlogen in het rond ik wil dat niet meer zien ; ik blijf altijd zwijgen
nee geen echte vriendinnen als ze je ontlopen als je jarig bent.. mijn vriendinnen sturen altijd kaartje of smsje en komen gewoon langs of ik nou wil of niet..hun vinden het feest! dus zal het gevierd worden.ik word standaard door moeder en vriendinnen om 12 uur als ik dan jarig word gebeld met een liedje.. of ik nou slaap of niet. lief is ook altijd voor me in de weer op mijn verjaardag met kado en kaartje en thee maken en ontbijt.. maar miss een tipje.. geef niet wat je vriendinnen wel van jou verwachten.. als ze voor jou ook niks doen.. het moet van 2 kanten komen! ik zou morgen lekker met je meissie koekjes gaan bakken ofzo en die lekker samen versieren! dan miss wel lekker sleeen buiten ofzo. om daarna met warme choco en koekjes op de bank te ploffen! en natuurlijk.. alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Dat is inderdaad niet leuk,..datzelfde gevoel had ik bij mijn laatste verjaardag.. Maar wij zijn je bij de Juni-mama's niet vergeten hoor
ECHT EEN ROTGEVOEL HE ik heb der iets van gelezen bij het juni topic inderdaad lees veeeel mee maar reageer minder omdat ik tegen dat ik alles gelezen heb al weer de helft ben vergeten
Wel gefeliciteerd, wel gefeliciteerd, wel gefeliciteeeeeeerd! twee violen en een trommel en een vluit, want de mamavanamarylli is jarig en de vlaggen hangen uit! Hieperdepiep hoera!!!!
gefeliciteerd met je verjaardag.. enuh ik zou tegen je man zeggen, dat je graag wilt dat hij na ze werk naar huis te komt,omdat het wel jou verjaardag is, en dat je je een beetje rot voelt omdat bijna niemand aan denkt,of aandacht aan besteed!
Van harte gefeliciteerd! En ik zou zeggen: zorg zelf voor het verjaardagsgevoel. Hang slingeren op, maak een taart en bouw met je kleine een feestje. Je laat deze dag toch niet verpesten door anderen? Maak er zelf een leuke dag van. (en geef je man een uitbrander, want dit gaat helemaal nergens over!)
* zingt mee* happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday, happy birthday, happy birthday to you!