Van harte gefeliciteerd met je 21ste verjaardag? Hoe voelt het? Dan kan ik mij vast mentaal voorbereiden haha! Hele fijne dag en ik hoop toch dat anderen ook wat meer moeite gaan doen voor je verjaardag.. en anders weet je dat je dat ook niet meer voor hun hoeft te doen! xx
Gefeliciteerd met je 21e verjaardag! Ik hoop dta je toch een leuke verjaardag hebt. Genoeg felicitaties van zp in iedergeval
dank jullie wel dames heb net even twee min taartjes gehaald eentje voor mij en eentje voor ons meid ! ze gaan smaken
Goed zo! en morgen eventueel nog even de stad in om jezelf te verwennen met een leuk cadeautje, mijn oma zei vroeger al (ze is nu 25 jaar dood)als niemand je verwent met bijvoorbeeld een bos bloemen, ze was nl alleen, dan koop ik dat mooi voor mezelf en zo is het maar net, mijn man koopt ook nooit een cadeautje of bloemen, (behalve als ik jarig ben wel) maar hij weet dat ik dat dan lekker zelf doe (en vind hij overigens ook niet erg)
Gefeliciteerd met je 21e verjaardag! Hoop dat je een leuke dag hebt. De taart is in ieder geval al binnen!!!
happy B-day to you! happy B-day to you! happy Bday happy Bday........Happy B-day to youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! van harte met je 21e verjaardag!
Jeetje meid, dat is niet leuk geweest. Maar ik vrees als je altijd maar zwijgt het je een keertje gaat opbreken. Misschien toch eens een assertiviteitscursus gaan volgen? Maar vandaag lekker genieten van je taartje. Van harte gefliciteerd met je verjaardag.
Lees net alle berichten van gister!! SORRY!! vind het eggie nie kunnen!! MAARRRRRRRRRR!!! Van mij en mijn dochtertje Mylène komt er een hele dikke verjaardagsknuffel aangevlogen!!! Ben zelf ook 21 (in aug geworden) maarrr heb er door mijn zwangerschap niet veel aan WILLEN doen, ben bijna 9 maand ziek geweest!! Maarrr heb mijn borrel behoorlijk gemist, de 21e verjaardag is speciaal!!! DUsszzz Happy Birthday to you
Gefeliciteerd met je verjaardag! Sorry dat ik het zeg maar ik vind die man van jou echt een enorme klojo. Dat zou die van mij zich toch echt niet in zijn hoofd halen want dan had hij dikke ruzie. Laat je dit gewoon over je kant gaan of laat je het hem duidelijk weten? Zo een vent keam echt bij mij het bed niet meer in hoor! Mijn man heeft een surprice party voor me georganiseerd maar op de verkeerde dag. Vind ik ook niet echt slim maar hij doet zijn best