Roozjuh ik ben 31 maart jarig en hij heeft het gepland voor 30 maart. Maar ja ook niet slim want hij wist dat ik zelf iets aan het organiseren ben dus niet is het wel uitgelekt
haha geweldig net mijn vent, die probeert t zo goed mogelijk en 'verkloot' t altijd op een of andere manier haha. ach dat maakt mijn man mijn man aanzoek ging ook aan alle kanten fout en anders dan hij had gewilt maar het blijft een echte actie voor hem en dat maakt het weer uniek
Hey Meid! GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! Als je vent en overige familie van die ongevoelige horken zijn gewoon lekker je eigen feestje bouwen samen met je meisje. Koop een leuk cadeau voor jezelf, een mooie bos bloemen en ga iets leuks doen. Je moet er zélf iets van maken (geldt voor alles in het leven) en de rest kan fijn in de stront zakken! Fijne dag nog en veel plezier!
Van harte gefeliciteerd! Geniet van je dag samen met je meisje, en maak je niet druk om die ongevoelige types! Ik zou het mijn man nog wel even onder zijn neus wrijven hoor, bijvoorbeeld inderdaad heel duidelijk TWEE taartjes kopen en niet drie, en gewoon iets lekkers voor jezelf en je dochtertje koken en laat hem er maar buiten!
moontje geweldig haha heb voor mezelf witloof met hesp en kaas in de oven gemaakt en ben inderdaad enkel voor mij en men meid een taartje gaan halen en het heeft gesmaakt
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een hork van een man heb je daar zeg, mijn tip gewoon hetzelfde terug doen op zijn verjaardag. Heb je het mooi rustig Voor de rest even bijhouden van wie je wel een berichtje hebt gekregen en van wie niet, dan weet je meteen voor wie je wel moeite hoeft te doen en voor wie niet. Ik kan me voorstellen hoe het voelt, dit jaar zijn er heel wat mensen niet op de verjaardag van mijn kinderen geweest (mijn eigen verjaardag kan ik dan nog wel overheen stappen maar die van mijn kinderen was een stuk moeilijker). Van 1 stel nog niets weer gehoort, een ander stel kwam een maandje later (maar goed ze kwamen nog) en weer een ander stel kwamen we op een andere verjaardag tegen en toen werden ze rood en drukten ons snel 10 euro in de handen met de mededeling dat dat nog voor de kinderen was. Voor mijn verjaardag heb ik mezelf getrakteerd, ik ga 2 dagen voor mijn verjaardag naar een workshop taarten maken. Wie er komt kan een stuk krijgen en anders (vr)eet ik hem lekker zelf op
neen hoor ik had dochterlief vast en zei tegen haar .u papa is een eikel !! en hij waarom ?? haja gelukkige verjaardag he :x dit bwas een half uur geleden ofzo
hmmm echt niet de manier waarop ik het zou aanpakken. Ik had flink kwaad geworden als mijn kids op bed lagen maar gebruik niet mijn kids in een ruzie
Nee, dat is hier ook een regel. Hoe boos ik soms ben op mijn man...dit uit ik niet tegen ons zoontje.