Gefeliciteerd! Wat naar zeg van je vriend, familie en vriendinnen. Ik herken het wel een beetje van die vriendinnen, had dat ook bij 2 vriendinnen dat ik met cadeautjes aankwam, laten ze gewoon niks horen op mijn verjaardag.
ja sorry is de eerste keer dat ik zo een taal gebruik en ze verstaat het nog niet ze is nog geen jaar oud . voel me nu wel wat schuldig dat ik die taal gebruikt heb maar ja te laat
Ze verstaan het niet maar horen en voelen vaak wel de toon je zegt namelijk niet op een lieve toon dat je man een eikel vind. Ach je leert er weer van toch volgende keer zou je het niet meer doen waarschijnlijk en zo leert men elke dag weer iets nieuw..
Nou netjes is het niet, maar feit is dat het daadwerkelijk een eikel is Gefeliciteerd met je 21ste verjaardag. *ik ben jaloers* 21 jaar!!!
Ach meid,das gewoon je frustratie die de overhand kreeg... Kan gebeuren hoor zoiets is hier ook wel eens gebeurd(heb namelijk ook zo'n hork) en je kindje weet er niks van,je zegt dat ze nog geen jaar is dus daar komt ze ook wel overheen. Maarre geweldig dat je met je kleine meid gezellig je verjaardag hebt gevierd! En ik zeg altijd maar:als je jezelf niet kietelt ,dan doet niemand het! En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
OMG, die "vent" van jou is inderdaad echt een e*kel!!! Wat zie je in zo'n man, daar begrijp ik echt niks van. Ik was al lang weg geweest bij zo'n ongevoelige lamzak, ik laat mij echt niet zo behandelen. Ik zou echt doodongelukkig zijn, pffff. Maar goed meis dat je het nog een beetje leuk hebt gemaakt voor jou en je meisje, sterkte verder.
Inderdaad, een man kan best ver gaan met zijn lompheden bij mij maar willens en wetens mijn verjaardag overslaan had ik niet getrokken. No way!!!! Vind het echt heel erg voor je. Vind het echt niet kunnen. Heb je nou wel wat van je ouders gehoord? Ik hoop het toch wel ...
Wat Nikki en monkeylove zeggen, vind het echt schandalig! Het hoeft inderdaad niet super uitgebreid gevierd te worden, maar er kan toch wel een felicitatie vanaf?!? En dat je man kookt voor jullie ofzo. Pff vind het echt heel naar voor je!! Ik zou het gewoon terug doen en niet meer zoveel moeite doen voor anderen als ze jouw verjaardag "vergeten"! Nog van harte meid, hoop dat je het nog een beetje leuk hebt gehad met je dochtertje. En dat je familie nog wel iets heeft laten weten!
Wat een lamz*k zeg toch niet te geloven. En je familie en vrienden, werkelijk geen woorden voor. Ik zou voortaan ook andermans verjaardag vergeten of iig niks uitgebreids doen. Als ze dan vragen waarom, kun je zeggen : en wanneer krijg ik eens een felicitatie, kaartje oid. MAAR VAN MIJ NOG VAN HARTE GEFELICITEERD.