Vraagje aan de 2 wieler liefhebbers.

Discussion in 'Zwangerschap' started by Divabieb, May 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Divabieb

Divabieb Actief lid

Apr 24, 2012
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey dames,
    Sinds vanmorgen heb ik een positieve test in mijn handen gehad, en ga morgen weer opnieuw testen. Nu had ik een vraagje voor alle scooter, fiets en motorrijders onder ons. Ik ben een enorme liefhebber hiervoor maar nu ik zwanger ben word natuurlijk alles anders. Vanaf hoeveel weken is dit niet meer veilig? Zijn hier regels voor? Wat vinden jullie? Zelf kom ik er niet uit, en ben benieuwd naar jullie mening.

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Kan je gewoon negen maanden lang doen!
    Waarom niet?

Je kan ook omver gereden worden tijdens een wandelingetje ;)

Maar een motor zou ik dan even weer niet doen denk ik..vanaf een weekje of 14 ofzo. Als de baby boven t schaambotje komt..motor gaat wel erg hard in vergelijking met een fiets of scooter.

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    GEFELICITEERD natuurlijk ook nog!!!

4. Divabieb

Divabieb Actief lid

Apr 24, 2012
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt!! Super blij hihi. Inderdaad motor gaat wel erg hard, en is niet zo goed beschermt als een auto. Scooter rijden vind ik behoorlijk kwetsbaar, omdat automobilisten scooter gauw over het hoofd zien. Maar dan denk ik, dan is fietsen eigenlijk net zo gevaarlijk. Ik woon ook in centrum van amsterdam, dus het is ook niet een geheel veilige omgeving. Maar voorlopig zeker nog op de scooter, van de winter wanneer het glad word een andere oplossing bedenken. Ik zat zelfs aan een scootmobiel te denken. Nouja wie weet. Bedankt voor je reactie!

Nog meer mensen?

5. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik fiets nog steeds :) gaat prima! Wel een beetje langzamer, maar fiets liever dan dat ik loop moet ik zeggen. Enne gefeliciteerd hè :D

6. Divabieb

Divabieb Actief lid

Apr 24, 2012
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel!

Hoeveel maanden ben jij nu?

7. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

Sep 30, 2011
    1,765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik fiets ook nog. Kan prima hoor. Alleen bult op is niet zo prettig (nogal heuvelachtig hier in Arnhem), krijg ik harde buiken van. Maar verder is het goed te doen en je blijft een beetje in beweging.

Oh...en gefeliciteerd natuurlijk! :D

8. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

Feb 1, 2011
    770
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hier ook nog steeds een fietser. Gaat makkelijker als lopen.
    Volgens mij moet je gewoon doen waar je je goed bij voelt.

9. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,229
    36,007
    113
    Fietsen doe ik ook nog hoor, vorige keer ook gedaan tot 41 en 42 weken. Gaat prima, krijg alleen nu snel harde buiken, dus gaat niet meer zo snel als voorheen.

10. Butterfly30

Butterfly30 Actief lid

Nov 29, 2011
    247
    0
    0
    Emmen
    Ik heb pas in januari mijn rijbewijs gehaald, was toen 14 weken zwanger. En manlief heeft me ook vanaf dat moment een brommer verbod gegeven. Nu moet ik eerlijk zeggen, dat de weg die ik regelmatig reed, wekelijks wel een aanrijding was tussen een scooter/brommer en auto. En echt een supermarkt zit hier niet in de buurt dus fiets ik alleen nog naar mijn vriendin voor de rest gebruik ik de auto.

11. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

Mar 31, 2012
    1,207
    0
    36
    ik,heb gefietst tot aan de dag van de bevalling 40+2 je kan ook vallen met wandelen of van de trap

12. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

Sep 30, 2011
    1,765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben trouwens ook nog een weekje gaan skiën met 21 weken.
    Het is inderdaad maar net waar je je prettig bij voelt.

13. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    ja, is maar net wat je prettig vindt...

mij werd wel afgeraden om nu nog te gaan fietsen maar dat hou ik op het moment ook niet vol.... na 5 min. ben ik al bekaf !!!

Share This Page